به گزارش پایگاه خبری نشان :

سرپرست پلیس فتا تهران بزرگ از شناسایی و کشف پرونده با موضوع نشراکاذیب و اخاذی خبر داد و گفت: زن و شوهری که از کار دندانپزشک معالجشان ناراضی بودند در فضای مجازی شروع به تهدید دکتر خود کردند.

دندانپزشک زن در فضای مجازی تهدید شد

سرهنگ گودرزی سرپرست پلیس فتا تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: خانمی دندانپزشک ۳۵ ساله ساکن شهر ری با در دست داشتن شکایتی از دادسرای مبارزه با جرایم رایانه ای «ناحیه ۳۱ تهران» به پلیس، گفت دو نفر از بیماران سابقش که زن و شوهر هستند در شبکه اجتماعی اینستاگرام و واتس آپ اقدام به انتشار مطالب کذب و ارسال پیام های تهدید آمیز و اخاذی کرده و به بیمارانم در دایرکت پیام هایی علیه من و به قصد تخریب چهره کاری و اجتماعی من اقدام کرده اند.

این مقام مسئول بیان داشت : شاکی در ادامه اظهاراتش افزود این افراد با انجام این کار قصد بد جلوه نشان دادن تجربه کاری من نزد بیمارانم را داشته اند و باعث هتک حیثیت و خدشه دار شدن اعتبار شغلی و ضرر و زیان مالی برای من شده اند.

تهدید دندانپزشک تهرانی توسط بیمارانش در فضای مجازی

این مقام انتظامی ادامه داد : پرونده با هماهنگی دادسرای مبارزه با جرایم رایانه ای در دستور کار مهندسان فتا قرار گرفت وکارآگاهان پلیس تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود : با ارائه مشخصاتی که شاکی به پلیس داده بود مأموران با متهمان به نام های (پ ع) و (ن ر) به ترتیب ۳۲ ساله و ۲۷ ساله ساکن حوالی بلوار فردوس تماس گرفتند و نامبردگان به پلیس احضار شدند و با مشاهده مدارک و مستندات پلیس صراحتاً به بزه انتسابی خود اعتراف کردند.

سرهنگ گودرزی اظهار داشت: متهمان انگیزه خود را این گونه بیان کردند که بابت جراحی و ترمیم دندان که پزشک مربوطه بر روی آنها انجام داده بود و آنها از کار دندانپزشک ناراضی بودند و چند بار به مطب مراجعه داشتند ولی توفیقی حاصل نشده ، وی را تهدید به بازگشت وجه پرداختی کرده اند و جهت عدم انتشار مطالب واهی در فضای مجازی علیه شاکی طلب رشوه کرده اند. لذا پرونده به همراه متهمین و شاکی به دادسرای مبارزه با جرایم رایانه ای ارسال شد/رکناش