به گزارش پایگاه خبری نشان :

تست های روانشناسی همواره یکی از محبوب ترین تست هایی هستند که ما اغلب اوقات به دنبال آنها هستیم تا بتوانیم هر چه بیشتر با شخصیت واقعی و روان خود آشنا شویم که قطعا نتایج بدست آمده می توانند در جهت دهی مسیر زندگی هر یک از ما موثر واقع شود.

 

تست روانشناسی جالب با عکس

- به دقت در مرحله اول چند ثانیه کوتاه به تصویر ذیل نگاه کنید و چیزی که با اولین نگاه در تصویر مشاهده کردید را برگزینید.

o50SBu6yemGX

تست روانشناسی جالب و شخصیت شناسی با عکس

 توجه : تصویر بالا ترکیبی از 3 عکس می باشد که شامل لب، درخت و ریشه درختان می باشد. در ادامه نتایج روانشناسی را می توانید بخوانید.

1- لب

اگر در اولین نگاه به تصویر بالا شما در میان 3 عنصر گنجانده شده در تصویر، در ابتدا متوجه تصویر " لب " شده اید، جالب است بدانید که ظاهرا شخصیتی ساده و آرامی دارید که هیچ تمایلی به داشتن زندگی پز مشغله و شلوغی ندارید و طبق مسیری که در آن قرار دارید، به زندگی ادامه می دهید و این به زندگی و شانس شما بستگی دارد که به کدام سمت سوق داده شوید.

با این حال در عین آرام و ساده بودن، بسیار عاقل، منطقی و صادق نیز هستید و گاهی اوقات احساس ضعف می کنید و به کمک دیگران نیازمند هستید و این در حالی است که شما توانایی حل مشکلات را دارید و هیچ تلاشی برای حل آن نمی کنید!

2- درخت

 اگر با دیدن تصویر بالا در نگاه اول متوجه درخت های متعدد شده باشید، جالب است بدانید که شما فردی بسیار قوی و مرموزی هستید و این بخشی از تست روانشناسی شما می باشد چرا که در کنار قوی بودن، ترسی در پشت ذهنیتتان وجود دارد و آن هم ترس از نحوه تفکر دیگر نسبت به شما می باشد.

از این رو شما دارای تمام امکاناتی که می توانند در موفقیت شما بسیار موثر باشند را دارا هستید و ترس و دلهره شما نسبت به نحوه تفکر دیگران نسبت به شما کمی عجیب است.

3- ریشه

افرادی که با دیدن تصویر بالا در ابتدا متوجه تعداد زیادی ریشه درخت شدند، نشان دهنده این است که شما فردی توانا هستید و می توانید مشکلات خود را به خوبی تشخیص دهید و این در حالی است که فردی کاملا انتقاد پذیر می باشید. همچنین درون شما احساسات و تفکراتی وجود دارند که شما را تبدیل به فردی مسئولیت پذیر، مستقل و متمرکز بر روی هر کاری تبدیل نموده است.

اما شاید چنین ویژگی هایی از چهره شما مشخص نباشد و هر شخصی با دیدن شما احساس کند فردی بدون استعداد و بی مسئول هستید که چنین دیدی نباید در جهت دهی زندگی شما موثر واقع شود و همواره به پیشرفت در زندگی ادامه دهید./نمناک