به گزارش پایگاه خبری نشان :

 ساعت ۱۵:۱۰ شنبه هفته جاری به قاضی مصطفی واحدی کشیک جنایی تهران خبر قتل جوانی ۲۱ساله گزارش شد. با دستور قاضی، تحقیقات در این خصوص آغاز و مشخص شد که مقتول اهل کشور افغانستان بوده و با ضربات چاقو به قتل رسیده است. در تحقیقات مشخص شد که قاتل به‌دلیل کینه‌ای که از مقتول داشته پس از قتل گوش‌ها و بینی او را بریده است.

جسد مقتول در پارک توسط مردی کشف شد که برای پیاده روی به خیابان رفته بود. وی در تحقیقات گفت: در حال گذر از خیابان بودم که متوجه دعوای ۲جوان در پارک شدم. جر و بحشان که بالا گرفت ناگهان یکی از آنها با چاقو به جان دیگری افتاد و پس از جنایت فرار کرد.

  • در تعقیب فامیل دور

کارآگاهان در نخستین گام به تحقیقات دست زدند تا هویت مقتول را شناسایی کنند. آنها موفق شدند هویت قربانی را شناسایی کنند. بررسی‌ها حکایت از این داشت که قاتل یکی از فامیل‌های دور مقتول و از همشهریانش است. آنطور که مشخص بود قاتل ۴سال قبل در خرمشهر با یک دختر ایرانی آشنا شده و با یکدیگر ازدواج کرده بودند. آنها پس از مدتی به تهران آمدند و صاحب فرزندی شدند.

  • خیانت مرد افغان را به جنون کشاند 

مقتول هرازگاهی به خانه قاتل رفت‌وآمد داشت و همین موضوع باعث سوءظن قاتل شده بود. او تصور می‌کرد که مقتول به همسرش نظر بدی دارد و به همین دلیل موضوع را با برادرش درمیان گذاشت و او نقشه جنایت را طراحی کرد. عامل جنایت وقتی برادرش از او خواست تا جان فامیل دورش را بگیرد با مقتول در پارک قرار گذاشت و جانش را گرفت. به گفته بستگان قاتل، بریدن گوش‌ها و بینی رسمی است که اگر کسی خیانت کند یا از او کینه به دل داشته باشند، باید چنین کاری را انجام بدهند. از سوی دیگر در ادامه تحقیقات مشخص شد که همسر قاتل چند روز قبل از حادثه با شوهرش به‌دلیل سوءظن‌هایی که داشت درگیر شده و قهر کرده است.

او پس از قهر و ترک خانه به خانه پدری‌اش در خرمشهر رفته بود که شوهرش در تهران دست به جنایت زد.با افشای این حقیقت، قاضی جنایی دستور بازداشت قاتل و برادرش را که طراح جنایت بوده صادر کرده است، چراکه آنها پس از جنایت خانه را ترک کرده و فراری شده‌اند