به گزارش پایگاه خبری نشان :

به نقل از فاینشنال تایمز، فورد در حال تلاش برای عبور از باند فرودگاه بود که اپراتور به وی گفت: «لطفا در باند انتظار بمانید، باند اصلی پر ترافیک است.» بدیهی است که حداقل یک هواپیمای دیگر، چند مایل دورتر در همان لحظه در حال فرود آمدن بود.

اما این بازیگر ظاهراً فرمان صحیح را نشنیده و برای عبور از باند فرودگاه شتاب می‌گیرد و باعث می‌شود که اپراتور به شدت عصبانی شود. وی به فورد گفت: «شما باید به فرمان‌ها گوش دهید.» فورد عذرخواهی کرد و گفت: «ببخشید، آقا، من دقیقا برعکس فکر کردم. من بسیار متاسفم.»

zm78Aeu7sKi1

اغلب مردم فورد را با نقش هان سولو در فیلم جنگ ستارگان می‌شناسند. در عین حال نقش دکتر ایندیانا جونز، باستان‌شناس و ماجراجوی سری فیلم‌های ایندیانا جونز هم بسیار بر شهرت او افزوده‌است. فورد بیش از هر چیز به خاطر فیلم‌های اکشن خود معروف است. پس از چهار دهه کار در عرصه هنر او نقش و شخصیت‌های متفاوتی را ایفا کرده‌است.

T4b3fg8XRv9M

خوشبختانه این اشتباه، هیچ حادثه خطرناکی را رقم نزد، ولی بسیار خطرناک بود و می‌توانست به جز فورد، جان بسیاری از افراد دیگر را نیز به خطر بیندازد. این نخستین باری نیست که فورد در معرض خطر قرار می‌گیرد وی در سال ۲۰۱۷ به طور اتفاقی در بخش تاکسی فرودگاه فرود امد و یک بار نیز هواپیما را در سال ۲۰۱۵ روی زمین گلف فرود آورده بود./انتخاب