به گزارش پایگاه خبری نشان :

در سریال سرباز و موقع راه رفتن ایلکا عبدالرزاقی مشخص شد وی با کمی مشکل در حرکت خود مواجه است. این بازیگر در مصاحبه ای در این خصوص صحبت کرد.

bZUddFImphYa

 

عبدالرزاقی که در یک برنامه تلویزیونی حاضر شده بود در پاسخ به محمدرضا حسینیان که پرسید در سریال «سرباز» پایتان ناراحت است، توضیح داد: من در ۱۱ سالگی دچار یک بیماری به نام گیلن باره شدم و بدنم از کمر به پایین فلج شد و پای راستم برنگشت و پای چپ برگشت. آن زمان گفتند این بیماری در مناطق مرطوب زیاد است و در جایی مثل انگلستان زیاد است. خیلی وقت‌ها از من سوالی کنند.

در لانگ شات‌های این سریال لو رفتم. مجبور هستم اعتراف کنم. گاهی وقت‌ها جایی دعوت می‌شوم و با عزیزان توان‌یاب صحبت می کنم. من با معلولیت هستم و آدم موفقی هستم در شغلم. از مردم می‌خواهم با کسانی که نقص عضو دارند اینطور برخورد نکنید. فکر نکنید اینها نمی‌توانند موفق باشند. دلم می‌خواست یک استند آپ کمدی درباره این مشکلم بنویسم. اما یک بار با ظاهر خودم شوخی کردم و مردم خوششان نیامد احساس کردم پذیرش این را نداریم. در حالی که در دنیا این اتفاق می‌افتد و کمدین ها با ویلچرهای خود شوخی می کنند و چقدر مردم را راحت می کنند.

عبدالرزاقی در ادامه بیان کرد: آدم صبوری هستم. همیشه از خدا صبر می‌خواهم چون در تمام لحظاتی که به من سخت گذشته است اگر صبور نبودم دوام نمی‌آوردم. همیشه از خداوند اولین چیزی که می‌خواهم صبر بوده است. ما تا وقتی معروف می‌شویم فکر می کنند تو یک شب آمده‌ای و معروف شده ای. نمی دانند بازیگری که در ۱۷ سالگی قرار است هنرپیشه شود و شهرستانی است و از مناسبات این شهر بزرگ چیزی نمی‌داند یعنی چه.

من از سال ۷۶ تا ۷۸ کار می کردم و کسی من را نمی شناخت. پولی درنمی‌آوری و کار نمی‌کنی و باید با حمایت خانواده کار کنی. اگر در این سالها طلب صبر نمی‌کردم نمی توانستم دوام بیاورم. رابطه ام با خدا خیلی صمیمانه است.

این بازیگر در پایان گفت: من امسال ۴۰ ساله شده‌ام و واقعا فکر می‌کنم اتفاق ویژه ای است. سن خاصی است. قبلا می‌خواستم درباره موضوع پایم صحبت کنم اما این اتفاق نیفتاده بود. دوست داشتم درباره اش صحبت کنم و این اتفاق افتاد.