به گزارش پایگاه خبری نشان :

از شیوع کرونا چند ماهی می‌گذرد. اواخر سال ۲۰۱۹ بود که شیوع این ویروس در شهر " ووهان " چین گزارش شد. کرونا تاکنون در ۲۱۲ کشور جهان گزارش شده است که بیش از ۳۶۵۷۰۰۰ نفر به آن مبتلا شده‌اند. بیش از ۲۵۲۰۰۰ نفر در جهان بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته‌اند. کشور‌های آمریکا، اسپانیا، ایتالیا، انگلیس و فرانسه در صدر فهرست آمار بیشترین مبتلایان به این ویروس هستند.

اما با شیوع گسترده کرونا در جهان، رعایت نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، دست ندادن و همچنین حفظ فاصله اجتماعی به صورت جدی مورد توجه شهروندان قرار گرفت. رعایت همین نکات به ظاهر ساده، اما مهم نقش بسزایی در جلوگیری از تکثیر و گسترش این بیماری دارد. اما به تازگی اقدام عجیب و غیربهداشتی یک شهروند آمریکایی در یکی از فروشگاه‌های این کشور به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. این مشتری پس از آنکه یکی از پرسنل از او درخواست کرد تا در داخل فروشگاه از ماسک خود استفاده کند، دست به عملی عجیب زد. ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته ثبت شده است، نشان می‌دهد که این مرد به سمت زن رفته و بینی خود را با تی شرت او پاک می‌کند.

این اتفاق در ساعت ۱:۳۰ بعد از ظهر روز شنبه در فروشگاهی در دهکده هالی رخ داد. بنا به گزارش پلیس، کارمند زن فروشگاه پس از آنکه متوجه شد این مرد بدون زدن ماسک وارد فروشگاه شده از او درخواست کرد تا از ماسکش استفاده کند. این مرد نیز در پاسخ به درخواست زن جوان دست به این اقدام غیربهداشتی زد. پلیس ایالت میشیگان آمریکا از آغاز تحقیقات برای شناسایی و دستگیری این مرد خبر داده است./باشگاه خبرنگاران