به گزارش پایگاه خبری نشان :

سرهنگ هادی زمانیان، رئیس کلانتری 111 هفت چنار گفت: در یک ماه اخیر تعدادی از شهروندان به کلانتری هفت چنار مراجعه کرده و اعلام کردند فردی که خود را از معاونین کلانتری 111 هفت چنار معرفی کرده است اقدام به اخاذی و دریافت وجوهاتی از شهروندان کرده است.

درگیری مامور قلابی با طعمه اش

او افزود : مشخصات این شخص از شهروندان دریافت شده و دستگیری این فرد در دستور کار قرار می گیرد تا اینکه صبح امروز یک شهروند به ایستگاه پلیس کلانتری مراجعه کرده و اعلام می کند که یک نفر از پرسنل کلانتری با یک نفر در پارک محله درگیر شده است. بلافاصله مسئول ایستگاه انتظامی در محل حاضر شده و مشخص می شود فردی که از عوامل انتظامی نیست یک دستگاه بی سیم در دست دارد و با یک نفر از شهروندان درگیر شده است.

این مقام انتظامی گفت : هر دو نفر به کلانتری منتقل می شوند و در محل کلانتری علت درگیری از هر دو نفر به صورت مجزا پرسیده می شو. شهروند درگیر اعلام می کند که نفر دوم خود را مامور کلانتری معرفی کرده است و بابت انجام کاری باید مبلغی به او پرداخت کنم و به نحوی در ازای عدم بازرسی از او طلب رشوه کرده است و در پی عدم این کار با وی درگیر شده و قصد داشته ام تا با 197 تماس بگیرم که شخص مذبور مانع شد و در حین درگیری نیز خود را مامور اطلاعات کلانتری معرفی کرد.

رئیس کلانتری111 هفت چنار اظهار کرد : فرد مامورنما مورد بازجویی قرار گرفت و از وی یک دستگاه بی سیم از وی کشف شد که بوسیله آن خود را مامور کلانتری معرفی کرده و در بازجویی ها مشخص شد که از ماه گذشته خود را مسئول اطلاعات کلانتری 111 معرفی کرده و از این طریق اقدام به اخاذی کرده است.

او افزود: 5 تن از شهروندان این شخص مامورنما شاکی بوده و در مجموع مبلغ 40 میلیون ریال اخاذی کرده است.

توصیه پلیسی

این مقام پلیسی به شهروندان توصیه می شود: چنانچه شخصی خود را با لباس شخصی و یا لباس انتظامی مامور معرفی کرد حتما از وی کارت شناسایی درخواست کنند چنانچه از ارائه کارت شناسایی ممانعت کرد سریعا با سامانه پلیسی 110 تماس گرفته و یا با مرکز فوریت های بازرسی 197 تماس گیرند تا کارشناسان پلیس به سرعت در محل حاضر شده و مورد بررسی قرار گیرد./ رکنا