به گزارش پایگاه خبری نشان :

سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: در پی کسب اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر فعالیت یک باند مسلح در امر راه زنی و سرقت مواد مخدر از قاچاقچیان در محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان، پس از بررسی صحت وسقم خبر بلافاصله موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با همکاری مامورین پاسگاه تازیان با پیگیری و تلاش‌های شبانه روزی صورت گرفته شب گذشته حین گشت زنی پنهان در یکی از محورهای فرعی توابع بندرعباس و با بهره‌گیری از شیوه های پلیسی باند سارقان را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی استان تصریح کرد: ماموران ضمن شناسایی مخفیگاه سارقان در یکی از مناطق حاشیه‌ای بندرعباس با هماهنگی مقام قضایی به محل‌های موصوف اعزام و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه 4 سارق مسلح دستگیر و 4 قبضه اسلحه کلاش به همراه 4تیغه خشاب و 166تیر مربوطه و 9 میلیون تومان وجه نقد، چند سلاح سرد، 2 جفت پلاک سرقتی خودرو و 85 کیلو مواد مخدر کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه در این رابطه 3 دستگاه خودرو سواری و یکدستگاه موتورسیکلت متعلق به اعضاء باند که با آن اقدام به راه زنی و سرقت می کردند ، توقیف شد، اظهار داشت : تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای احتمالی این باند ادامه دارد.

فارس