به گزارش پایگاه خبری نشان :

 سرهنگ ایوب صالحی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در ساعت پایانی شب گذشته خبری مبنی بر وقوع اسید پاشی بر روی فردی در حوالی چهار راه فتحی به کلانتری ۱۴۹ امام زاده حسن (ع) اعلام شد و ماموران گشتی کلانتری به محل مراجعه کردند.

وی تشریح کرد: تحقیقات اولیه حاکی از این بود، متهم با دوستش اختلاف مالی داشته و جلوی منزلش قرار ملاقات می گذارند و بعد از درگیری شدید با وی برای تسویه حساب مالی اسیدی که از قبل تهیه کرده بود به صورت دوستش ریخته و از محل متواری می شود.

کلانتر محله امام زاده حسن افزود: با تماس شهروندان با اورژانس سریعاً شخص مصدوم به نزدیکترین بیمارستان انتقال و تحت درمان قرار گرفت.

سرهنگ صالحی ادامه داد: با انعکاس نتیجه تحقیقات انجام شده شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم با هماهنگی های قضائی در دستور کار قرار گرفت و ماموران کلانتری موفق شدند مخفیگاه متهم را در کمتر از ۲ ساعت شناسایی و تیمی از ماموران عملیات کلانتری برای دستگیری متهم به مخفیگاه متهم اعزام شدند.

این مقام انتظامی اشاره کرد: تیمی اعزام موفق شدند متهم را که در حال فرار از پشت بام خانه بود، دستگیر و به کلانتری برای تحقیقات تکمیلی انتقال دهند.

سرهنگ صالحی در پایان خاطر نشان کرد: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

مهر