به گزارش پایگاه خبری نشان :

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است صعود دیدنی مرد میمون نمای هندی به قلعه‌ای در این کشور را به تصویر می‌کشد. " جیوتی راجو " که به " مرد میمون نما " در هند مشهور است بدون به همراه داشتن تجهیزات به این قلعه صعود کرد.

pLQfyWQyHKik

در ویدئویی که توسط گردشگران محلی تهیه شده صعود این مرد جوان به دیوار قلعه‌ای در ایالت " کارناتاکا " هند را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاده می‌شود که آقای راجو با حرکتی سریع بیش از نیمی از مسیر را طی کرده و خود را به نیمه دیوار قلعه می‌رساند. او در حالی که از طناب و هیچ وسیله ایمنی‌ای استفاده نمی‌کند با حرکتی فوق العاده که نشان از انعطاف بدنی بالای او دارد از یک نقطه دشوار نیز عبور می‌کند. این نمایش خیره کننده موجب شد تا راجو توسط حاضران در این محل مورد تشویق قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: تصمیم اشتباهی که تمام پس انداز مرد چینی را بر باد داد!

این ویدئو که گفته می‌شود در ژانویه تهیه شده به تازگی در توئیتر منتشر شده است. یکی از شخصیت‌های هدوستانی این ویدئو را در توئیتر خود منتشر کرد. او در توضیح این ویدئو نوشت: «من در ماه ژانویه شاهد نمایش خیره کننده مرد عنکبوتی هندوستانی که به مرد میمون نما نیز معرروف است در قلعه " چیترادورگا " بودم. او بدون تجهیزات و طناب از دیوار قلعه بالا رفت. آرزوی او این است که روزی بتواند از دیوار آبشار آنجل در ونزوئلا صعود کند. او خودش می‌گوید: «روهایت را دنبال کن (رها نکن)، آن‌ها به واقعیت تبدیل می‌شوند.»

این ویدئو پس از انتشار در توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون بیش از ۹۰۰۰ بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «یکی به من توضیح بدهد این مرد چگونه بر جادبه زمین غلبه می‌کند، آنهم با دست خالی و کفش مناسب.»/ باشگاه خبرنگاران