به گزارش پایگاه خبری نشان :

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام خطرناک یک پدر ناآگاه اهل پورتوریکو را به تصویر می‌کشد. ویدئویی که در آن این مرد در ارتفاع ۸۰ پایی (۲۴ متری) بالکن یک برج در حال تاب‌بازی با دخترش است به ویدئویی داغ تبدیل شده است.

در این ویدئوی کوتاه ۱۲ ثانیه‌ای این مرد در بالکن طبقه ۸ آپارتمان در حالی که دخترش روی تاب نشسته و او این دختر را به جلو هل می‌دهد، دیده می‌شود. چنین به نظر می‌رسد که در بالکن هیچ‌گونه تجهیزات ایمنی از جمله نرده محافظ وجود ندارد.

خبرنگار محلی با نام «جاناتان پادیلا» از مکزیکن هرالد این ویدئو را در «پورتوریکو» تهیه کرد. آقای پادیلا در توضیحی که از این ویدئو در توئیتر قرار داد، نوشت: «یک مرد محلی به خاطر پاندمیک کرونا با کودک خردسالش در بالکن آپارتمان تاب‌بازی می‌کند.»

انتشار این ویدئو موجب شد تا بسیاری از کاربران پدر این کودک را به خاطر رفتار غیرمسئولانه‌اش مورد انتقاد قرار دهند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «اینکه فردی نمی‌تواند در این روزها کودکش را برای بازی به پارک ببرد، دلیل نمی‌شود که او را این‌گونه در معرض خطر قرار دهد.» کاربر دوم در کامنتی نوشت: «فقط تماشای این ویدئو موجب شد تا حالم بد شود، مانند پایین آمدن از یک تپه با ترن هوایی»/باشگاه خبرنگاران