به گزارش پایگاه خبری نشان :

از دیشب مطلبی با عنوان سوزاندن صورت یک پسر بچه با کفگیر در یکی از مهد کودک‌های رامسر در فضای مجازی منتشر و اعلام شد پدر این بچه به اداره بهزیستی شهرستان رامسر مراجعه و اعلام کرد مربی یکی از مهد کودک‌ها بچه اش را با کفگیر سوزانده و ریاست اداره بهزیستی هم دستور اخراج این مربی را صادر کرده است.میثم طالشی پدر این پسر بچه ۶ ساله در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان ، گفت: ظهر دیروز هنگام بازگرداندن بچه از مهدکودک، متوجه آثار سوختگی در طرف چپ صورت پسرم شدم و بر اساس آنچه که پسرش و برخی بچه‌های مهدکودک گفتند کفگیر داغ روی بخاری مهد کودک قرار داشت.

 

طالشی ادامه داد: وقتی از مدیر مهد درباره این اتفاق پرسیدم او گفت: بچه هنگام خروج از کلاس از کنار بخاری رد شد و کفگیر داغ به صورت او خورد

او با بیان اینکه نمی‌خواهم از این مهد کودک شکایت کنم، افزود: تنها خواسته من مراقبت بیشتر از بچه‌ها در این مراکز آموزشی است.

خانم نورعلی خانی مدیر این مهد کودک در خصوص این اتفاق، گفت: با توجه به اینکه این مهدکودک تا بعد از ظهر فعالیت می‌کند مربی مهد دیروز غذای خود را روی بخاری داخل کلاس گذاشته بود تا گرم شود.

او ادامه داد: بچه‌ها هنگام خروج از کلاس درس بودند و کفگیر دست مربی بود که ناخودآگاه به صورت پسربچه می‌خورد.

مدیر این مهد با ابراز تاسف از این اتفاق گفت: این مربی سه سال در این مهد کودک فعالیت می‌کند و تاکنون هیچ گزارشی از برخورد نامناسب با کودکان نداشته است.

او با بیان اینکه مربی مهد باید بیشتر مراقبت می‌کرد ،گفت: اگرچه همه کودکان تحت پوشش بیمه هستند، اما همه هزینه‌های درمانی این کودک را تقبل می‌کنم./باشگاه خبرنگاران