به گزارش پایگاه خبری نشان :

انتشار تصویر دو خواهر و برادر با نام «توماس» و «اِبی» و واکنش زیبای آن‌ها موجب شده تا اینترنت به مکانی شادتر تبدیل شود. در این ویدئو که همه کارکتر‌های یک ویدئوی داغ را در خود دارد توماس به خواهر بیمارش در پرتاب توپ بسکتبال به داخل تور کمک می‌کند.

در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده است مشاهده می‌شود در حالی که توماس حلقه تور قابل حمل را در پایین و مقابل خواهرش قرار داده از او می‌خواهد تا آن را در داخل حلقه بیندازد. در این ویدئو «اِبی»، خواهر او که بخاطر بیماری اش روی ویلچر نشسته است با سختی فراوان سرانجام موفق می‌شود توپ را وارد حلقه کند. «گِرِگ مَک کورتین»، پدر این دو کودک این ویدئو را در یوتیوب و در کانالی که او با نام «Friends of aaby mac» برای دخترش ساخته منتشر کرد.

این کلیپ پس از انتشار در فضای مجازی مورد توجه «رِکس چاپمَن»، یک بسکتبالیست سابق قرار گرفت و آن را در توئیتر منتشر کرد. او با انتشار این ویدئو در توضیح آن نوشت: «این برادر به خواهرش کمک می‌کند تا توپ را داخل حلقه بیندازد، این همان چیزی‌هایی است که من بخاطر آن اینجا هستم (در توئیتر حضور دارم).ش

انتشار این ویدئو توجه کاربران را به خود جلب کرد و تاکنون بیش از ۶.۲ میلیون بیننده داشته و بیش از ۷۱۰۰۰ بار نیز بازنشر شده است. این ویدئو همچنین بیش از ۴۰۰۰۰۰ لایک دریافت کرده است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «این همان چیزی است که ما همیشه باید آن را انجام دهیم (حمایت از خواهر و برادر خود). این کودک قلبی بسیار بزرگ دارد. مطمئنا خواهر او بخاطر داشتن چنین برادری به خود می‌بالد.»

گفتنی است؛ اِبی که نام کاملش اِبیگِیل است یک دختر ۹ ساله است که از بیماری «لی» رنج می‌برد. سندرم لی یک اختلال نادر ژنتیکی است که دستگاه عصبی مرکزی را تحت تاثیر قرار می‌دهد./باشگاه خبرنگاران