به گزارش پایگاه خبری نشان :

"موجودات فضایی" یکی از موردهایی هستند که بشر سوالات زیادی نسبت به آن در سر دارد که تاکنون تنها برخی از عوامل آنرا مشاهده نموده است.

برای مثال در چند وقت اخیر مطلبی منتشر شد که نشان دهنده سفینه موجودات فضایی در روسیه بود که ویدئو آن به شدت در صفحات مجازی بازدید داشت و طبعا باعث شوکه شدن تعداد زیادی کاربر نیز شده بود.

JSH2ZD5oSNxu

کشف اسکلت عجیب 15 سانتی متری مومیایی

اما آیا به نظر شما این موجودات وجود دارند؟!در دهه گذشته یعنی در سال 2003 میلادی اسکلتی در کویر آتاکاما یافت شد که باعث شوکه و متعجب شدن تعداد زیادی از محققان شد.جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نمناک خواهیم گفت.

9bcOq5cyKbtT

مومیایی ناشناخته کوچک آدم فضایی 

در دهه گذشته اسکلت مومیایی شده مرموزی در کویر آتاکاما شیلی یافته شد که به آن "بیگانه آتاکاما" نیز گفته شد.این اسکلت مومیایی شده ، بسیار عجیب است چرا که قد آن 15 سانتی متر با قیافه ای خاص و غیر معمول است و پس از این همه سال هنوز محققان نتوانسته اند اطلاعاتی از تجزیه و تحلیل این مومیایی تازه کشف شده از خود منتشر نمایند.

W1N7P5P6r9HE

تحقیقات بی نتیجه روی مومیایی آدم فضایی

برخی بر این باورند که این مومیایی متعلق به یک موجود فضایی کوتاه قامت است و برخی دیگر نیز بر این باورند که این مومیایی مرموز متعلق به یک نوزاد انسان است که پس از تولدش ، جان خود را از دست داده.

بطور کل نظریه ها و تفکرات این چنینی در مورد مومیایی 15 سانتی متری بیان شده است که حتی برخی نیز بر این باورند که این مومیایی متعلق به یک انسان جهش یافته است!

9bcOq5cyKbtT

اندازه 15 سانتی اسکلت مومیایی

o1rERkFrAhVD

اسکلت متفاوت مومیایی آدم فضایی

یکی از تفاوت های اصلی این اسکلت با اسکت انسان ها،در تعداد دنده های آن است که 12 دنده دارد و این در حالی است که انسان ها تنها 10 دنده بصورت معمول دارند.

همچنین میزان شک و تردید در جمجمه این موجود فضایی نسبت به دنده های آن بیشتر است و همان گونه که مشاهده می کنید،دارای جمجمه ای متفاوت نسبت به موجودات دیگر است و این به خودی خود یک نقطه مثبت برای موجود فضایی بودنش است.

gJsjU4j155X5

جمجمه عجیب آدم فضایی

V4JXS76xJqTH

صورت مومیایی از نزدیک

PDaXywrmszr7

پاهای کوچک مومیایی