به گزارش پایگاه خبری نشان :

موتور سیکلت مجهز به سیلندر اکسیژن به عنوان آمبولانس برای کمک به بیماران در ترافیک سنگین و بردن آنها به بیمارستان راه اندازی شد. برای مقابله با شرایط اضطراری پزشکی در میان ترافیک سنگین یک سازمان در بمبئی یک راه حل منحصر به فرد ارائه کرده است ، یک سرویس موتورسیکلت آمبولانس 24 ساعته مجهز به کیت کمک های اولیه و سیلندر اکسیژن توسط بنیاد لودا در روز گذشته معرفی شده است.

nBSmHEZXl6kG
 
 آمبولانس موتوری مجهز به کمک های اولیه
 
یک موسسه خیریه مستقر در بمبئی خدمات اورژانس دوچرخه رایگان را برای جابه جایی سریع از طریق ترافیک در شرایط اضطراری راه اندازی کرد.این بنیاد توسط یک قانون گذار محلی حمایت میشود این یک ایده ی متفکراه بود که سرویس دوچرخه بیماران را بدون هیچ هزینه ای در فاصله زمانی کوتاه و در زمان طلایی به بیمارستان برسانداین خدمات منحصر به فرد است زیرا تعداد زیادی از آمبولانس های 4چرخ در ترافیک سنگین گیر میکنند و باعث وحشت میشوند.
 
موتور آمبولانسی که مجهز به سیلندر اکسیژن است
یک سیاستمدار و بنیانگذار خیریه منگال پراگات لودا گفته است که این آمبولانس قادر است از مسیر های باریک عبور کند و امکانات کامل یک آمبولانس معمولی از جمله کیت پزشکی روتاری و سیلندر اکسیژن و محلی برای نشستن پزشکان در پشت را داراست.
این یک مفهوم جدید از آمبولانس در هند نیست و گفتنی است جولای سال قبل موتورسیکلت آمبولانس جان صدها نفر در مناطق دور افتاده را نجات داده است ، در شهرهای بنگالورو و حیدر آباد نیز این خدمات جان قربانیان سانحه تصادف را نجات داده است./ نمناک