به گزارش پایگاه خبری نشان :

 مسوول فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ بیمارستان شهید قلی‌پور بوکان روز شنبه  اظهار داشت: روز گذشته طی یک تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پزشکی این شهرستان مبنی بر سقوط ۲ نفر در چاه در شهرک فرهنگیان این شهر، بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس مرکز شماره یک و ۲ شهری به محل اعزام شدند.

طاها قاسمی ادامه داد: مرگ این ۲ فرد زمانی اتفاق می افتد که گوشی تلفن همراه یکی از آنان به داخل یک حلقه چاه می‌افتد و برای پیدا کردن آن به داخل چاه می‌رود.

وی افزود: این فرد پس از آنکه به داخل چاه می‌رود دچار گازگرفتگی و تنگی نفس می‌شود و از دوست خود کمک می‌خواهد بنابراین دوست وی نیز که از اعضای خانواده و فامیل وی بود، برای کمک به داخل چاه می‌رود که وی نیز دچار گازگرفتگی می‌شود.

 

وی ادامه داد: پس از اطلاع از این امر و برای بیرون آوردن این افراد از پرسنل آتش‌نشانی درخواست کمک می‌شود که هر ۲ فرد از داخل چاه بیرون آورده شده و بلافاصله اقدامات احیای قلبی، ریوی پیشرفته توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی برروی آنها انجام می‌شود.

مسوول فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ بیمارستان شهید قلی پور بوکان گفت: متاسفانه تلاش امدادگران فوریت‌های پزشکی برای نجات جان آنها نتیجه بخش نبوده و هر ۲ آنها براثر خفگی ناشی از گازگرفتگی جان خود را از دست دادند.

بوکان با ۲۶۱ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است

رکنا