به گزارش پایگاه خبری نشان :

مرد جوان براثر حادثه تصادف اتوبوس به بیمارستان و اتاق عمل منتقل شد ، بعد از جراحی در اقدامی زشت و ناراحت کننده پای قطع شده به عنوان بالشت زیر سر بیمار گذاشته شد.

تصاویری بسیار تلخ از اقدامی زشت تر در یکی از بیمارستان های هندوستان موجب خشم کاربران فضای مجازی شد ؛ تصویری از پای قطع شده مردی که به عنوان بالشت زیر سر او قرار گرفته بود.

مصدوم حادثه تصادف اتوبوس به دلیل شدت آسیب یکی از پاهای خود را از دست داد.

"گانشیام" 28 ساله به عنوان کمک راننده اتوبوس مدرسه ای در یک تصادف شدید دچار صانحه شد ، صانحه ای که به قیمت از دست دادن یکی از پاهایش تمام شد.

براساس گزارشات اتوبوس هنگام دور زدن به دلیل سرعت بالا واژگون شده و کمک راننده دچار آسیب جدی شد که دقایقی بعد به بیمارستان منتقل می شود .

اقوام کمک راننده جوان که در بیمارستان حاضر بودند از رفتار نامناسب پزشکان با مصدوم گفتند و ادعا کردند که پزشک در حالیکه می دانست باید پای کمک راننده قطع شود حدود زمان قابل توجهی برای درمان و جراحی او تاخیر کرد ؛ بدترین بخش این خبر مربوط به پای قطع شده بیمار بود پایی که بعد از قطع شدن به عنوان پالشت زیر سر بیمار گذاشته شد و این کار بی شرمانه پرسنل بیمارستان موجب جنجال در شبکه های اجتماعی هندوستان شد.

در ویدئوی منتشر شده کامل دیده می شود که بیمار بعد از عمل در هوشیاری کامل به سر نمی برد و از اینکه زیر سرش پای قطع شده ی خود او را گذاشته اند اطلاعی ندارد.

یکی از اقوام این مرد می گوید :تصویری که می دیدیم غیرقابل تحمل بود برای همین از پرسنل درخواست کردیم تا بالشتی برای بیمار ما بیاورند اما کسی توجهی نمیکرد تا اینکه بعد از 2 ساعت و با اعتراض شدید ما پای قطع شده را از زیر سر او برداشتند.