به گزارش پایگاه خبری نشان :

لامبورگینی سیان FKP 37 یکی از موفق‌ترین محصولات این شرکت و نقطه عطفی در تاریخ آن است. سیان FKP 37 اولین محصول هیبریدی لامبورگینی است که به صورت محدود تولید شده است و اولین خودروی قدرتمند این شرکت است که قانونی در خیابان‌ها به حساب می‌آید و اولین گاو خشمگین لامبورگینی است که کاتالوگ لگو تکنیک اضافه شده است.

یک سازنده سازه‌های آجری دانمارکی، سیان را به یک هیولای ساخته شده از ۳ هزار و ۶۹۶ قطعه لگو تبدیل کرد. این قطعات در کنار هم قرار گرفته‌اند تا یک مدل در مقیاس ۱/۸ از نمونه اصلی لامبورگینی سیان با طول ۲۳ اینچ، ارتفاع ۵ اینچ و عرض ۹ اینچ را تشکیل دهند. کسانی که قصد خرید این لگو را دارند، باید میز بزرگی داشته باشند تا لامبورگینی خود را روی آن بگذارند. با طراحی سازه‌های بزرگ، این اجازه به سازندگان داده شده است تا اندازه این لامبورگینی سیان به طرز شگفت‌آوری به واقعی آن نزدیک‌تر باشد. با باز کردن درب‌های این لامبورگینی لگویی، کنسول جلویی خودرو به همراه تمام کارایی آن دیده می‌شود که به صورت دقیق طراحی و کنار هم چیده شده‌اند.

5cKowzvlBBKa

qXr7ztOrI6Z4

در جلو، لامبورگینی سیان دارای یک صندوق است که یک کیف با مارک لامبورگینی و یک سریال منحصر به فرد وجود دارد که محتوای ویژه آن را باز می‌کند، هرچند که نه لگو و نه لامبورگینی روشن نکرده‌اند که همه خریداران به آن دسترسی خواهند داشت یا خیر. بیشتر فضای پشت محفظه سرنشین توسط موتور V12 مجهز به پیستون‌های متحرک، تمیز مانند فیبر کربن و پلاک نشان داده شده است که روشن بودن فرضی موتور را نمایان کرده است. همچنین سازندگان باید کالیپر‌های مارک لامبورگینی را بر روی دیسک سوار کنند و یک سیستم تعلیق متحرک را در هر دو قسمت مونتاژ کنند.

EmeqfoJykSNj

PBQiXc1plkSe

نسخه لگوی لامبورگینی سیان FKP 37 در تاریخ اول ژوئن در وبسایت و فروشگاه‌های لگو در دسترس خواهد بود. این خودروی لگو برای فروشگاه‌های اسباب‌بازی هم از تاریخ اول اوت عرضه می‌شود./ باشگاه خبرنگاران