به گزارش پایگاه خبری نشان :

 اسنادی که به دست گروه غیرانتفاعی مذکور موسوم به گروه CREW  (شهروندان حامی مسئولیت و اخلاق در واشنگتن) رسیده نشان می دهند که صورتحساب هزینه‌های اقدامات امنیتی سرویس مخفی در سفر تفریحی دونالد جونیور، پسر بزرگ رئیس جمهور آمریکا به مغولستان  بیش از ۷۶۰۰۰ دلار بوده است.

هدف دونالد جونیور از این سفرش به مغولستان که در ماه اوت گذشته انجام شد، شکار میش‌های کوهی نژاد "آرغالی" بوده است که به خاطر داشتن شاخهای بلندشان مشهور هستند این حیوانات در حال انقراض اعلام شده‌اند.

یک مقام نزدیک به ترامپ به سی‌ان‌ان گفت، هزینه این سفر به مغولستان به استثنای هزینه‌های مربوط به اقدامات امنیتی سرویس مخفی از جانب دونالد جونیور پرداخت شد. پیشتر دونالد جونیور در گذشته از بابت سفرهای شکاری که داشته مورد انتقاد قرار گرفته است. دونالد جونیور در جریان سفرش به مغولستان با رئیس جمهور این کشور نیز دیدار کرد.

گروه CREW  اظهار کرد: دونالد جونیور به عنوان پسر دونالد ترامپ صلاحیت برخورداری از محافظت سرویس مخفی را داشته و باید مورد محافظت قرار بگیرد اما مالیات دهندگان نیز صلاحیت دارند که بدانند چقدر برای تسهیل این سفر او برای شکار و تعاملاتش با حامیان مالی سیاسی عمده و رهبران خارجی پول می دهند./ ایسنا