به گزارش پایگاه خبری نشان :

در حالی که سال گذشته پروژه سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی کلید خورد و خبرهای متعددی هم درباره روند تولید آن در اختیار رسانه ها قرار گرفت ولی ناگهان این پروژه در سکوت خبری فرورفت و هنوز هم مشخص نیست سرنوشت آن چیست.

اوایل دی ماه ادعا شد که فیلمبرداری «مست عشق» رو به پایان است ولی خبر اتمام فیلمبرداری و انجام مراحل فنی فیلم رسانه ای نشد. گرچه بسیاری از تولیدات سینمایی در ایران و جهان به دلیل شیوع کرونا متوقف شدند ولی این توقف و ادامه کار از سوی عوامل اعلام نشد.

این فیلم که بی خبری ناگهانی از تولید آن، علامت سوال هایی را پیش رو آورده است، گفته شده بود که محصول مشترک سینمای ایران و ترکیه است و توقف تولید آن برای اعتبار سینمای ایران اتفاق خوشایندی نیست؛ مساله ای که باید دست اندرکاران تولید آن پاسخگوی آن باشند.

نکته دیگر اینکه حسن فتحی سر پروژه دیگرش با نام «جیران»؛ سریالی برای شبکه نمایش خانگی رفته است.

داستان فیلم «مست عشق» همزمان با دوران زندگی مولانا و شمس تبریزی اتفاق می‌افتد و این فیلم قرار است در سال ۲۰۲۰ اکران بین‌المللی شود.

شهاب حسینی، پارسا پیروزفر، ابراهیم چلیک‌کول، هانده ارچل، سلما ارگچ، بنسو سورال، بوران کوزوم، بوراک توزکوپاران و حسام منظور بازیگران فیلم «مست عشق» هستند.

تهیه‌کننده این فیلم مهران برومند است و فیلمنامه‌ آن را حسن فتحى و فرهاد توحیدی نوشته‌اند.

«مست عشق» محصول مشترک سینمای ایران و ترکیه است و سرمایه‌گذاران آن شرکت سیماریا (simarya film production) و شرکت ای. ان. جی (ENG yepim medya) هستند.

صبا