به گزارش پایگاه خبری نشان :

رکنا: سرهنگ "حمیدرضا اکبری" فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان گفت: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم راننده یک دستگاه خودرو پراید در یکی از مناطق شهر زاهدان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

حمله+به+راننده+پراید+در+زاهدان

وی تصریح کرد: در بررسی های میدانی پلیس مشخص شد 4 مرد جوان در پی اختلافات مالی و فامیلی با راننده پراید پس از شلیک تیر به ناحیه پا او را مصدوم و پس از خارج کردن او از خودرو به طرزی وحشیانه با چوب و شمشیر مورد ضرب و شتم قرار دادند که انتشار تصاویر این ماجرا در شبکه های اجتماعی موجب تکدر خاطر شهروندان شد.

سرهنگ اکبری بیان داشت: با توجه به حساسیت موضوع تیم های عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی شهرستان زاهدان تحقیقات میدانی گسترده ای را آغاز و سرانجام با گسترش چتر اطلاعاتی خود مخفیگاه این 4 فرد شرور را که اتباع خارجی هستند را در یکی از مناطق شهر زاهدان شناسایی و آنان در عملیاتی مقتدرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان عنوان کرد: در این رابطه یک قبضه کلت کمری به همراه مقادیری مهمات مربوطه، یک قبضه شمشیر و یک عدد چماق که جهت ضرب و شتم راننده پراید از آن استفاده کرده بودند نیز مخفیگاه این افراد شرور کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی تعارف ندارد و افرادی که نیت های پلیدی در سر می پرورانند بدانند که پلیس با قاطعیت و جدیت به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان و حمایت دستگاه قضائی با آنان برخورد خواهد کرد