به گزارش پایگاه خبری نشان :

سرهنگ "یوسف داور جمال" رئیس بازرسی پلیس راهور پایتخت گفت ساعت 15:00 روز گذشته نهم تیرماه ستوانیکم "محمد حسن کریمی نسب" یکی از ماموران تیم های گشتی منطقه 7 پلیس راهور حین انجام ماموریت و کنترل تردد و روان سازی جریان ترافیک و تسهیل عبور و مرور در حوالی خیابان قنبرزاده در حال گشت زنی بود که متوجه پارک دوبل یک دستگاه سواری ال نود در خیابان می شود و برای بررسی موضوع و ثبت تخلف به خودرو نزدیک می شود

رئیس بازرسی پلیس راهور تهران ادامه داد: مامور پلیس راهور به محض نزیک شدن بر خودرو متوجه می شود یک قطعه کیف پول بر روی صندوق عقب خودرو قرار دارد و فردی داخل خودرو نبوده و خودرو نیز درهایش قفل است.

وی گفت: در بررسی های اولیه شناسایی مالک کیف نتیجه نداشت و متصدیان کسبه محل نیز اطلاعی از مفقودی کیف نداشتند که سروان کریمی برای شناسایی مالک کیف با رئیس منطقه 7 پلیس راهور تماس و موضوع را در جریان قرار می دهد.

داور جمال بیان داشت: با حضور ماموران کلانتری 104 عباس آباد محتویات داخل کیف برای کشف مالک آن بررسی که مشخص شد کیف حاوی ، دو قطعه طلا به ارزش 150 میلیون ریال، یک برگ چک سفید امضا و یک برگ چک 500 میلیون ریالی حامل و مبلغ 20 میلیون ریال می باشد.

رئیس بازرسی پلیس راهور ابراز داشت: در بررسی های تکمیلی توسط ماموران اعزامی شماره تلفن مالک کیف در داخل کیف کشف و درتماس تلفنی با مالک آن از وی دعوت می شود تا به کلانتری 104 عباس آباد مراجعه و اموال خود را تحویل بگیرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با حضور مالک کیف طی صورتجلسه ای کیف و محتویان داخل آن به وی تحویل شد، اضافه کرد: نشاط و خوشحالی مالک کیف به اندازه ای بود که اشک در چشمانش حلقه زده و همکار ما را در آغوش گرفت و از وی تشکر می کرد.

رئیس بازرسی پلیس راهور ابراز داشت: ما نیز به سهم خود از این همکار وظیفه شناس و با وجدان تقدیر و تشکر کرده و قرار است در مراسمی خاص از ایشان به صورت ویژه تقدیر و قدر دانی شود.

داور جمال از همشهریان خواست: اقدامات خوب پلیس را به سامانه 197 اطلاع دهند تا بتوانیم برای اثر بخش شدن این تماس ها از همکاران در حوزه های مختلف تقدیر کنیم.

رکنا