به گزارش پایگاه خبری نشان :

سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور هراز نیمه سنگین و روان در جریان است و مشکلی در خصوص عبور و مرور وسایل نقلیه از این محور وجود ندارد.

وی با بیان اینکه فردا از ساعت 14 الی 2 بامداد روز شنبه تردد وسایل نقلیه از رودهن به سمت شمال ممنوع میشود، گفت: به دلیل خروج بار ترافیکی بسیار سنگین از تهران به سمت شمال کشور، فردا ممنوعیت عبور خودروها از جنوب به شمال محور هراز اعمال خواهد شد و هم وطنان میتوانند از مسیر های جایگزین فیروزکوه و کندوان برای رسیدن به شمال کشور استفاده کنند.

محبی افزود: آمد و شد وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور فیروزکوه عادی و روان گزارش شده و مشکلی برای تردد خودروها از این محور وجود ندارد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرایط استان رخ نداده، بیان کرد: در حال حاضر عبور و مرور وسایل نقلیه از جنوب به شمال و شمال به جنوب محور امام رضا (ع) و همچنین بزرگراه حرم به حرم روان و عادی گزارش شده و مشکل خاصی برای تردد وسایل نقلیه از این محورها وجود ندارد.

وی اضافه کرد: هموطنان با رعایت مدیریت زمان سفر، قبل از شروع مسافرت از وضعیت راه ها مطلع و سپس سفر خود را در زمانهایی غیر از ساعت پیک ترافیک آغاز کنند تا با ترافیک‌های سنگین مواجه نشوند.

محبی تاکید کرد: مسافران با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم اتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، پرهیز از عجله و شتاب، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت و رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را سپری کنند./فارس