به گزارش پایگاه خبری نشان :

اواسط هفته گذشته گزارشی مبنی بر یک مورد درگیری مسلحانه بین تعدادی از اشرار محله نازی‌آباد به پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ واصل شد. 

در ادامه پرونده با دستور مقام قضایی، پرونده برای شناسایی متهمان به پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی ارجاع شد که تحقیقات پلیسی و میدانی حکایت از آن داشت متهمان پرونده از اوباش حرفه‌ای و اعضای یک باند تهیه و توزیع موادمخدر در سطح وسیع هستند و ظاهراً به دلیل اختلاف حساب با یکدیگر درگیر و در نهایت به یکدیگر تیراندازی کرده‌اند همچنین این اقدام آنها موجب رعب و وحشت برای ساکنان و کسبه محله نازی‌آباد شده بود.

در ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم اصلی پرونده و عامل تیراندازی در حوالی محله دربند شناسایی که وی با دستور قضایی در مخفگیاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه این شخص یک قبضه سلاح گرم کشف شد.

مخفیگاه متهم دوم پرونده نیز در جنت‌آباد شناسایی و وی نیز دستگیر شد.

در بازرسی از منزل و خودروی متهم دوم نیز حدود 6 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه، 70 گرم کوکائین، یک قبضه سلاح گرم به همراه تجهیزات مربوط کشف شد.

هر دو متهم در تحقیقات پلیسی به جرم ارتکابی اعتراف کرده و به همراه اموال مکشوفه برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند. 

سردار علی ذوالقدری؛ رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: هرگونه مماشات با قاچاقچیان، توزیع‌کننده‌ها و فروشندگان موادمخدر ظلم به جامعه بوده و این سوداگران مرگ قاتلانی هستند که جوانان جامعه را به تدریج به کام مرگ می‌کشانند.

وی تصریح کرد: پلیس تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا جوانان کشور عزیزمان ایران از گزند هرگونه آسیب و ناهنجاری در امان باشند./تسنیم