به گزارش پایگاه خبری نشان :

واکنش ناآگاهانه یک کشاورز چینی پس از آنکه انگشت دستش توسط ماری سمی گزیده شد، برایش گران تمام شد. " ژانگ" ۶۰ ساله که پس از گزیده شدن توسط یک مار سمی از ترس جانش اقدام به بریدن انگشت خود کرده بود، متوجه شد دست به چه کار اشتباهی زده است!

او تصور می‌کرد بریدن انگشتی که توسط مار سمی گزیده شده می‌تواند جانش را از خطر مرگ نجات دهد. این اتفاق در یکی از روستا‌های استان "ژیجیانگ" چین رخ داد.

Pdhgs3dw4woh

 

بنا به گفته ساکنان محلی با وجود آنکه این مرد توسط یک مار بومی گزیده شده بود، اما می‌توانست مسافتی را بدون آنکه دچار مرگ شود پیموده و خود را به درمانگاه برساند. با این وجود یکی از پزشکان بیمارستانی در "هانگژو" به خبرنگاران گفت که ماری که این مرد توسط آن گزیده شده یک نوع افعی خال‌دار است که برخلاف باور بومیان محلی نیش آن اصلا کشنده نیست. این مرد با وجود گذشت ۶ ساعت از گزیدگی توسط مار سرانجام مورد درمان قرار گرفت. در لحظه رسیدن ژانگ به بیمارستان آثار گزیدگی توسط مار در او دیده نمی‌شد.

گفتنی است؛ به علت آنکه ژانگ فراموش کرده بود انگشت قطع شده‌اش را با خود به بیمارستان ببرد پزشکان قادر به انجام عمل پیوند روی انگشت اشاره او نشدند. /باشگاه خبرنگاران

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان