به گزارش پایگاه خبری نشان :

حجت الاسلام "ابوالحسن کیهانی فاضل"، سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان کبودرآهنگ که اخیراً پس از نهی از منکر 2 خانم  مورد حمله خودرویی آنها قرار گرفت و هم‌اکنون در بیمارستان بستری است گفت: شب وقوع حادثه در زمان بازگشت به منزل، خودروی شاسی بلندی را دیدم که جلوی ورودی پارکینگ منزل ما پارک شده بود و امکان حرکت را در معبر غیر ممکن ساخته بود.

e5Dwb2ajN1xS

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: بعد از مدتی که از جست و جو برای یافتن راننده ناامید شدم به پارکی که در نزدیکی منزل ما بود مراجعه کردم تا بتوانم صاحب خودرو را پیدا کنم.

وی افزود: با ورود به پارک دو نفر خانم را مشاهده کردم که در حال گرداندن سگ بودند و وقتی متوجه شدم که مالک خودرو هستند از آنها خواستم تا خودروی خود را از آن محل جا به جا کنند.

سرپرست تبلیغات اسلامی کبودرآهنگ خاطرنشان کرد: با بیان آرام به آنها گفتم که در این پارک کودکان و عموم مردم رفت و آمد می‌کنند و بهتر است که این حیوانات را داخل پارک نیاورید که در این زمان یکی از آن خانم‌ها از در فحاشی وارد شد و خطاب به من گفت که شما چه کاره هستید و آزادی ما را سلب کرده‌اید!

کیهانی فاضل ادامه داد: در این حین بنده با پلیس110 تماس گرفتم و آن دو خانم در حین فحاشی سوار خودرو شدند و حرکت کردند و چند متر جلوتر ایستادند و من که برای برداشتن شماره پلاک خودرو پشت ماشین قرار گرفته بودم در یک لحظه متوجه شدم که خودرو با دنده عقب در حال آمدن است. (و به من اصابت کرد)

وی افزود: حرکت بعدی خودرو که به قصد اصابت به من انجام شد شائبه این که آنها مرا ندیده‌اند را از بین می‌برد.

کیهانی فاضل هم‌اکنون به دلیل خونریزی داخلی بستری است و گفته می‌شود مدتی بعد پلیس، خودرو و مجرمان را شناسایی کرده و دختران را تحویل مراجع قضایی داد/رکنا