به گزارش پایگاه خبری نشان :
مهدی علیمردانی بازیگر سریال «ستایش ۳» پیرامون ادامه تولید سریال «ستایش ۳» گفت: پاسخ این سوال باید توسط کارگردان و تهیه کننده این سریال داده شود، اما من به عنوان یک بازیگر معتقدم سریال ستایش این توان را دارد که ادامه یابد و در قالب فصل چهارم به مخاطبان عرضه شود.
 
XzUNltB0fGro

وی مردم را بهترین سنگ محک برای ادامه سریال ستایش در فصل چهارم دانست و ابراز کرد: این مردم هستند که تعیین می‌کنند چه برنامه‌هایی تهیه شود و یا چه برنامه‌هایی ادامه نیابد، از سوی دیگر با نمایش سریال ستایش در فصل سوم و استقبال مردم از این مجموعه مشخص شد که ساخت سریال ستایش در فصل چهار همچنان برای مردم جذابیت خواهد داشت.

KcyEG3BqOO7r

بازیگر سریال «ستایش ۳» در مورد نقش خود در این مجموعه و باز خورد این کاکتر در بین مردم اظهار کرد: کاراکتری که در «ستایش ۳» ایفا کردم در فصل اول و دوم دارای ماجرای خاصی بود، همین امر سبب شد تا با باز خورد‌های مختلف مردم روبرو شوم، وقتی که در شهرستان‌ها حضور پیدا می‌کردم آنان در مورد نقشم از من سوال می‌کردند و برخی نیز دلیل خیانت رستم در سریال ستایش را از من جویا می‌شدند و می‌پرسیدند چرا به حشمت فردوس خیانت کردی؟ همین موضوع باعث رنجش من شد و بسیار اذیت شدم.

علیمردانی در مورد محور پیام سریال «ستایش ۳» بیان کرد: سریال «ستایش ۳» پیام‌های اجتماعی ارزشمندی را با خود به همراه داشت توجه به سنت‌ها و ارزش نهادن به آن‌ها از جمله مهم‌ترین موضوعاتی بود که در طول سریال به مخاطب یادآوری شد.

وی به تصویر کشیدن ارزش‌های موجود در فرهنگ ایرانی را در قالب فیلم و سریال‌های ایرانی مورد بررسی قرار داد و ابراز کرد: سریال‌هایی که بتواند به خوبی موضوعات اجتماعی و سنت‌های ارزشمند کشور را مطرح کنند قطعا از استقبال بسیاری برخوردار می‌شوند، زیرا ارزش‌ها و سنت‌های ما مدتهاست که کمرنگ شده‌اند، در سکانسی که حشمت فردوس به عروسش در مورد نحوه خوردن غذا به صورت سنتی و پهن کردن سفره روی زمین و در کنار افراد خانواده پخش شد بسیاری از مخاطبان متوجه خلاء ایجاد شده در خانواده‌ها شدند، دغدغه مردم امروز در جامعه مدرن سبب شده ما فراموش کنیم که فاصله بین اعضای خانواده تا چه میزان افزایش پیدا کرده است.

علیمردانی به شایعه فوتش در فضای مجازی اشاره و خاطرنشان کرد: متاسفانه فضای مجازی به نحوی شده است که خبر‌های نادرستی مبنی بر مرگ برخی از بازیگران و یا افراد سرشناس در آن تولید و سریعاً گسترش پیدا می‌کند مدتی پیش خبر فوت من در فضای مجازی گسترش پیدا کرد که از طریق پیام اینستاگرامی این شایعه را خنثی کردم/رکنا