به گزارش پایگاه خبری نشان :
سال 98 را باید سال مهاجرت از صداوسیما به کشورهای خارجی نامگذاری کرد! پس از مهاجرت جنجالی مزدک میرزایی، مجری ورزشی، حالا خبر رسیده «اسماعیل فلاح» خبرنگار و مدیر خبر سابق دفتر صداوسیما در لندن که مدت 9سال به صورت ماموریتی در این کشور حضور داشت و گزارش‌هایش شهره عام و خاص شده بود برای همیشه به این کشور مهاجرت کرده است.
l7gWJlYRAmjG
 
اسماعیل فلاح که سال‌ها از لندن گزارش‌هایی در نقد سیاست‌های دولت انگلیس فرستاده بود و در دوره احمدی‌نژاد گفته شده بود به خاطر فشارهای دولت انگلیس دو سال به او و خانواده‌اش اجازه سفر به تهران داده نشده، حالا چند سال بعد از پایان ماموریتش، به انتخاب خود و خانواده در لندن هستند.» اما او در پیج شخصی خود در فضای مجازی نوشت که نه مهاجرت کرده و نه پناهنده شده است، بلکه به ماموریتی دیگر از طرف معاونت فضای مجازی سازمان رفته است و قرار است گزارش‌های او را در فضای مجازی ببینیم.
 
یک مقام آگاه در سازمان صداوسیما گفت: آقای فلاح از طرف سازمان برای اعزام به انگلستان ماموریتی ندارد و در مورد علت رفتنش باید خودش پاسخگو باشد. با پاسخ این مقام آگاه در صداوسیما مشخص می‌شود فلاح هیچ ماموریتی از طرف سازمان ندارد با اینکه تلاش بسیاری کرد تا رفتنش ماموریتی ظاهر شود.
 
به نظر می‌رسد با توجه به اراده مدیران صداوسیما برای عدم تغییر رویکردشان که در فشار به عادل فردوسی‌پور نمایان است، باید انتظار شنیدن اخبار مهاجرت دیگری از جام جم باشیم./روزنامه آرمان ملی
 
منبع: روزنامه آرمان ملی