به گزارش پایگاه خبری نشان :

تیپ جدید فریبا نادری بعد از لاغری بسیار عجیبی که بعد از فصل سوم سریال ستایش آن را تجربه کرده است برای هواداران جالب است این خانم بازیگر که در فصل سوم سریال ستایش به تازگی زایمان کرده بود و دوران شیردهی خود را سپری می کرد اندام بسیار چاقی در این سریال دارد که پس از پایان رسیدن این سریال تصمیم گرفته است تا اضافه وزن خود را کاهش دهد و بدن خود را روی فرم نگه دارد .

تیپ-جدید-فریبا-نادری-600x600

 

فریبا نادری بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد ۲۱ فروردین ماه سال ۱۳۶۳ در تهران می باشد و هم اکنون ۳۵ سال سن دارد.

تحصیلات : وی فارغ التحصیل رشته گرافیک کامپیوتر در دانشگاه است.

شروع فعالیت او به صورت حرفه در بازیگری از سال ۱۳۸۲ آغاز گردید.

 

زندگی شخصی و حرفه ایی فریبا نادری او از کودکی عاشق بازیگری بوده و از بزرگترین آرزوهای زندگی اش این بوده که جای قهرمان فیلم هایی که دوستشان داشته قرار بگیرد.اما پدر و مادرش مخالف بازیگر شدن او بودند و او را به درس خواندن توصیه می کردند.در دوران کودکی بچه شیطون و بازیگوشی بودم و یادم می آید هم بازی ام برادرم بود و بیشتر به دنبال بازی های پسرانه بودم و اصلا عروسک نداشتم.

در دوران راهنمایی بودم که به طور خیلی اتفاقی پیشنهاد اجرا در برنامه نیمرخ به من داده شد اما مادرم مخالف بود.از این قضیه چند سالی گذشت تا اینکه بهمراه دوستم که گریمور بود رفتیم دفتر آقای مسعود رسام و مشغول تست از بازیگران برای سریال مروارید سرخ بود منم غافل از این ماجرا بودم که از اتاق شان بیرون اومدند و گفتند نوبت شماست.

فریبا نادری و همسر سابقش مسعود رسام همسر اول فریبا نادری مسعود رسام از کارگردانان سینما بود .مسعود رسام متولد ۱۳۳۶ در تهران کارگردان و تهیه کننده تلویزیونی ایرانی بود وی دانش‌ موخته مدرسه عالی تلویزیون و سینما بود نخستین فعالیت‌های رسام در زمینه‌های تئاتر و تلویزیون درسال ۱۳۵۸ آغاز شد.رسام در تاریخ ۱۰ آبان ماه ۱۳۸۸ در بیمارستان لاله تهران در پی بیماری سرطان خون درگذشت.

ازدواج مجدد و همسر جدید فریبا نادری فریبا نادری برای دومین بار پس از ۸ سال در تیرماه ۹۶ مجدد ازدواج کرد . اسم همسر دوم وی مهرداد طباطبایی است که مدیریت یک رستوران در تهران به نام دلیجان را برعهده دارد./ نیک صالحی

 

 

منبع: نیک صالحی