به گزارش پایگاه خبری نشان :

سردار علی ذوالقدری  با اعلام خبر کشف تعداد قابل توجهی سلاح جنگی از یک نفر در پایتخت، درباره جزئیات این اخبار اظهار کرد: در اجرای فرمایشات و تدابیر فرمانده معظم کل قوا مبنی بر رصد و کنترل فضای مجازی و پاکسازی این فضا از وجود مجرمان، پلیس امنیت نسبت به تقویت مرکز رصد فضای مجازی خود اقدام کرد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ ادامه داد: در همین رصدها همکاران بنده متوجه شدند افرادی در غرب کشور در فروش سلاح در فضای مجازی مبادرت می‌کنند که با اقدامات بیشتر متوجه شدیم افراد مذکور قصد انتقال تعدادی سلاح را به تهران دارند که مخفیگاه آنها را در شرق تهران شناسایی کردیم.

وی تصریح کرد: در گام بعدی یکی از اعضای این باند بازداشت و از وی 22 قبضه سلاح جنگی کلت به همراه 200 فشنگ 9 میلیمتری کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه این افراد به صورت باندی فعالیت داشتند، گفت: یکی دیگر از اعضای این باند شناسایی شده و نسبت به بازداشت وی اقدام خواهیم کرد.

ذوالقدری افزود: اعضای این باند، هر قبضه سلاح را به قیمت پنج میلیون تومان خریداری کرده و قصد داشتند با قیمتی بیشتر این سلاحها را به فروش برسانند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ متذکر شد: از ابتدای سال جاری موفق شدیم فروشندگان اقلام ممنوعه از جمله سلاح را در فضای مجازی شناسایی و بازداشت کنیم.

وی ضمن هشدار به افرادی که اقلام ممنوعه را در فضای مجازی به فروش می‌رساند، یادآور شد: قطعاً با هماهنگی مقام قضایی نسبت به بازداشت این افراد اقدام می‌کنیم./ تسنیم

 

منبع: تسنیم