به گزارش پایگاه خبری نشان :

فیلم سینمایی مطرب به کارگردانی مصطفی کیایی این روزها بر روی پرده سینماها قرار دارد. این فیلم سینمایی در پردیس سینمایی باغ کتاب به اکران مردمی رسید. در این اکران عایشه گل بازیگر ترکیه ای این فیلم در کنار محسن کیایی و مهران احدی در کنار مردم به تماشای فیلم نشستند. در ادامه تصاویری از این بازیگر ترک فیلم مطرب را در نیک صالحی مشاهده کنید

اکران مردمی فیلم «مطرب» به کارگردانی مصطفی کیایی که این روزها روی پرده است و خوب می‌ فروشد، شامگاه چهارشنبه ۲۲ آبان در پردیس سینمایی باغ‌ کتاب برگزار شد.

در این برنامه، مهران احمدی، محسین کیایی و عایشه گل (بازیگر اهل ترکیه) با مخاطبان این فیلم دیدار کردند. بازیگرانی چون پرویز پرستویی، الناز شاکردوست، مهران احمدی و محسن کیایی در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداختند.

بازیگر-ترک-در-فیلم-سینمایی-مطرب-600x750

داستان فیلم کمدی اجتماعی «مطرب»، درباره یک خواننده قبل از انقلاب است که پس از خروج از کشور، چون سرشناس نیست، راهی به بازار موسیقی پیدا نمی‌ کند و مجبور می‌شود در مراسم به خواندن بپردازد.

فیلم سینمایی «مطرب» فیلمی در ژانر کمدی و اجتماعی به تهیه‌ کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی است. همچنین خود کیایی فیلمنامه مطرب را هم نوشته است. این فیلم ایرانی محصول سال ۱۳۹۷ است و به تازگی در سینماهای سراسر کشور اکران شده است.

بازیگر-ترک-در-فیلم-سینمایی-مطرب-5-600x465

عایشه گل در کنار محسن کیایی و مهران احمدی

فیلمنامه فیلم مطرب قبل از فیلم سینمایی «چهارراه استانبول» نوشته شده بود و قرار بود اتفاقات آن در شهر لندن بیفتد. اما بعد از به پایان رسیدن متن فیلمنامه، تصمیم گرفته شد که داستان در شهر استانبول ترکیه رقم بخورد. چرا که کشور ترکیه از نظر فرهنگی به ایران نزدیک‌تر است./نیک صالحی

منبع: نیک صالحی