به گزارش پایگاه خبری نشان :

 27 بهمن ۹۶ بود که گزارش یک درگیری منجر به قتل روی میز پلیس قرار گرفت. ماموران بعد از حضور در محل دریافتند که درگیری بین سه جوان اتفاق افتاده و در آن درگیری جوانی به نام مهدی با ضربه چاقو دوست خود هومن را از پای درآورده و در همان لحظه اول خود را تسلیم پلیس کرده است. او در اعتراف به قتل گفت: به خاطر خرید شب عید برای مغازه ام چند روزی به تهران آمدم و در خانه میلاد که یکی از دوستانم است ساکن بودم. شب قبل از جنایت با هومن که از دوستان میلاد بود، بحثم شد، روز بعد او مقابل در خانه میلاد آمد و با این‌که می‌دانست پدرم تازه فوت کرده به او ناسزا گفت و من عصبانی شدم و به او چاقو زدم.

با اقرار صریح متهم پرونده برای رسیدگی راهی دادگاه کیفری شد و پدر و مادر هومن در ابتدای جلسه تقاضای قصاص مهدی را کردند. متهم در دفاع گفت: من قتل را قبول ندارم. آن روز با هومن درگیر شدم، اما ضربه منجر به فوت یعنی ضربه به پهلوی او را من نزدم. من فقط دو ضربه سطحی به او زدم و نمی‌دانم ضربه به پهلو را چه کسی زد.

او در توضیح علت درگیری‌اش با هومن این‌طور توضیح داد: شب قبل از حادثه، با هومن برای تفریح بیرون رفته بودم. او می‌خواست یکی دیگر از دوستانمان را هم بیاورد، ولی من گفتم اگر او بیاید من نمی‌آیم. با هومن سر همین بحثمان شد و به هم ناسزا گفتیم. بعد درگیری لفظی‌مان تلفنی هم ادامه‌دار شد. یکدفعه هومن به در خانه میلاد آمد و درگیر شدیم. او به پدرم ناسزا گفت و من عصبانی شدم و به او چاقو زدم.

قضات  دادگاه کیفری  پس از رسیدگی به پرونده، متهم را به قصاص محکوم کردند./جام‌جم

 

منبع: جام‌جم