به گزارش پایگاه خبری نشان :

سخنگوی سابق وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: آن چیزی که در زمان حضور کی روش متوجه شدیم این بود که او به شدت علاقه داشت که سیستم را دور بزند و ما نیز از روی اجبار به او باج می‌دادیم.

او گفت: متاسفانه فشار رسانه‌ها در چنین موقعیت‌هایی شرایط را برای مسئولان سخت می‌کند. کی روش از این موضوع و فشار روی مسئولان ورزش استفاده می‌کرد.

او ادامه داد: به یاد دارم که کی روش در برنامه مرحوم شفیع نکته‌ای را مطرح کرد. فردای آن روز وزیر ورزش  به ما اعلام کرد که باید با کی روش ملاقات کند.

ناظمی گفت: تاج رئیس فدراسیون فوتبال و سایر اعضای هیئت رئیسه عنوان کردند که حضور مربی ایرانی، فوتبال ملی را ۲ قطبی می‌کند. در آن زمان تمام اعضای هیئت رئیسه با حضور علی دایی در تیم ملی مخالف بودند.

او ادامه داد: گزینه دوم ما برانکو بود که او هم بنا بر دلایلی نیامد. در نهایت به ویلتموس رسیدیم. در مورد قرارداد او نیز به ما گفتند که در قرارداد ویلتموس بندی قرار داده شده است که اگر هر مشکلی رخ دهد فقط ۳ ماه غرامت می‌دهیم.

ناظمی در ارتباط با پرسپولیسی بودن وزیر ورزش عنوان کرد: به هیچ وجه نمی‌شود فکر کرد که وزیری می‌خواهد تیمی ۳ سال قهرمان شود و آن تیم دیگر قهرمان نشود، این کار را نمی‌شود انجام داد.

او ادامه داد: اگر به نتایج استقلال و پرسپولیس در این سال‌ها نگاه کنیم میبینیم که هر ۲ تیم‌ همیشه در رتبه‌های بالایی جدول بودند، حالا پرسپولیس قهرمان شده بود و استقلال هم همیشه دوم و یا سوم بوده و حداقل یک قهرمانی جام حذفی نیز به دست آورده است.

ناظمی در خصوص  آندره استراماچونی سرمربی سابق استقلال گفت: من به قطعیت می‌گویم که می‌خواستیم از مقام قضایی درخواست کنیم که او را ممنوع الخروج کند تا بتوانیم پول او را در کشور خودمان پرداخت کنیم.

ناظمی درباره خروج برانکو از ایران عنوان کرد: برانکو مربی حرفه‌ای بود و احساس می‌کرد که زمان رفتن او از پرسپولیس فرا رسیده است و چوب خطش پر شده است.