به گزارش پایگاه خبری نشان :

محمد عطاپور، مشاور عالی انجمن مالکین جایگاه‌های سوخت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: پس از سهمیه بندی بنزین تا امروز شاهد کاهش 20 درصدی مصرف بنزین در کشور هستیم، ازاینرو جایگاه‌های عرضه سوخت با کاهش فروش بنزین مواجه شده‌اند.

وی افزود: صف‌های طولانی که روز گذشته در برخی نقاط کشور در پمپ‌های بنزین به وجود آمد، ناشی از دیر رسیدن سوخت به برخی جایگاه‌ها به دلیل بارش برف و حواشی شلوغی‌های اخیر بود که اکنون این مشکلات به مقدار زیادی برطرف شده، اما استمرار سوخت رسانی نیازمند توجه بیشتر از سوی شرکت ملی پخش و مجموعه وزارت نفت است.

عطاپور با بیان اینکه هنوز تکلیف کارمزدهای سال 98 و تعدیل‌های سال 97 مشخص نشده، گفت: پیش از آغاز سهمیه‌بندی و افزایش نرخ بنزین، جایگاه‌داران با مشکلاتی مواجه بودند که با افزایش نرخ بنزین، در صورتی که به این مشکلات پرداخته و رسیدگی نشود، شاهد افزایش مشکلات خواهیم بود.

وی ادامه داد: پیشنهاد جایگاه‌داران این است که بابت مطالبات معوقه خود و تعدیل های سال 97، وزارت نفت سوخت به جایگاه‌ها تحویل دهد؛ با اجرای این پیشنهاد، مشکلات کاهش خواهد یافت./تسنیم

منبع: تسنیم