به گزارش پایگاه خبری نشان :

یکی از ساکنان شهر چلیابینسک در غرب روسیه اخیرا پس از پست کردن آگهی فروش آپارتمانش حاوی عکس هایی از کارگردان معروف کوئنتین تارانتینو در فیس بوک، در عرض پنج دقیقه مشهور شد و آگهی او تبدیل به یکی از سوژه های روز کاربران شبکه اجتماعی شد. چند عکس سوژه خنده از این ملک را در زیر مشاهده خواهید کرد.

عکس-سوژه-خنده-آگهی-فروش-خانه-4

شاید وقتی آگهی خرید یک آپارتمان را می بینید، آخرین چیزی که انتظار دیدن آن را در عکس دارید، تصویر کارگردان معروف بین المللی باشد که مشغول بررسی خانه و در نهایت لایک دادن به آن باشد! و این دقیقا همان ایده و ابتکاری است که الکساندر کاینوف برای آگهی فروش آپارتمانش استفاده کرده است. او عکسی از تارانتینو را مشغول بازدید از خانه به عکس ها ضمیمه کرد چرا که بهترین کار برای جلب توجه کاربران به این آگهی بود.

برجسته کردن یک ملک معمولی در بین صدها و یا شاید هزاران ملک مشابه دیگر، به گزارش نیک صالحی آسان ترین کار دنیا نیست ولی ظاهرا افزودن مقداری جذابیت از نوع تارانتینو، می تواند مثل یک جادو عمل کند.

عکس-سوژه-خنده-آگهی-فروش-خانه-1

ایده این کار از آنجا برای کاینوف ایجاد شد که اخیرا پس از سفر این کارگردان به شهر موسکو، اینترنت سرشار از عکس های طنزی شده بود که تارانتینو را در مکان ها و موقعیت های قرار می دادند و او تصمیم گرفت از همین موج جنجالی در رابطه با عکس های تارانتینو، برای آگهی فروش آپارتمان نه چندان زیبایش، به کار گیرد به این امید که بتواند آن را زودتر به فروش برساند.

به علاوه با در نظر گرفتن این موضوع که چهره اینکارگردان معروف اخیرا به وفور در کنار دو ستاره معروف هالیوودی برد پیت و لئوناردو دیکاپریو در فرش قرمزهای مختلف فیلم روزی روزگاری در هالیوود دیده می شود، بسیار شناخته شده است و بیش از پیش توجه ها را به خود جلب می کند.

البته متاسفانه الکساندر کاینوف هنوز نتوانسته آپارتمانش را بفروشد ولی او به هدف خود یعنی جلب توجه مردم به آگهی اش، رسید. عکس های کلاژ شده تارانتینو داخل فضای داخلی این آپارتمان، درست مدت کوتاهی پس از پست شدن در شبکه اجتماعی فیس بوک، تبدیل به عکس جنجالی روز شد تا حدی که در نهایت حتی برخی از رسانه های جمعی نظیر Esquire Russia و RIA News نیز به آن اشاره کردند.

عکس-سوژه-خنده-آگهی-فروش-خانه-3

کاینوف به خبرگزاری RIA گفت: “من هنوز نتوانستم آپارتمان را بفروشم ولی این آگهی در عرض پنج ساعت ۶۰۰۰ بازدید داشت. بازاریابی جنجالی خیلی جالب بود ولی هنوز هیچ خریداری ندارد ولی ممکن است این عکس ها به دست خود تارانتینو هم برسد.”

همچنین این عکس ها واکنش های خنده داری را نیز در بین نظرات پیج آقای کاینوف برانگیخته است. از جمله از او سوال کردند: “آیا این آپارتمان شامل خود تارانتینو هم می شود؟” که آگهی دهنده در جواب این فرد گفته بود، این کارگردان فقط لحظه ای برای بازدید خانه توقف کرده بود.

در صورتی که کنجکاو و علاقه مند هستید اطلاعات بیشتری در مورد این ملک معروف بدانید، این خانه یک آپارتمان سه اتاقه ۶۷ متری است که در شهر چلیابینسک – روسیه در منطقه Kopeyskoye Shosse واقع شده و قیمت آن ۲٫۳ میلیون روبل (۳۴۹۰۰ دلار) است.