به گزارش پایگاه خبری نشان :

علی درویش‌پور اظهار داشت: بر اساس جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا استان البرز مدارس این استان در همه مقاطع تحصیلی فردا چهارشنبه 6 آذرماه تعطیل شد.

وی افزود: مدارس بخش آسارا و شهرستان طالقان در همه مقاطع تحصیلی فردا دایر است.

آلودگی هوا برای دومین روز متوالی مدارس اصفهان را تعطیل کرد
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تعطیلی مقاطع مختلف تحصیلی در اصفهان و چند شهر و شهرستان خبر داد و گفت: به علت تداوم آلودگی و ادامه شرایط آلایندگی در استان فردا ششم آذر مدارس تعطیل است.

منصور شیشه‌فروش با اشاره به وضعیت آلودگی هوا در اصفهان، اظهار داشت: با توجه به ادامه سکون و پایداری هوا و مهیا شدن انباشت آلاینده‌های جوی و گزارش شبکه پایش آلودگی هوای شهر مبنی بر کاهش دید افقی، مه آلودگی، ابرناکی و رطوبت بالا، آلودگی فردا هم ادامه دارد.

وی افزود: کارگروه اضطرار با حضور اعضا برگزار و نتایج استخراج شد و برای جلوگیری از افزایش آلاینده‌ها و عدم مواجهه گروه‌های حساس مقرر شد مهدهای کودک، پیش‌دبستانی‌ها، دبستان‌ها، متوسطه اول و دوم در نواحی 6گانه اصفهان، مناطق آموزش و پرورش زرین‌شهر، فولادشهر، باغ‌بهادران، خمینی‌شهر، نجف‌آباد، شاهین‌شهر، پیربکران، برخوار، مبارکه و شهر سجزی فردا تعطیل شود.

وی تصریح کرد: به دانش‌آموزان توصیه می‌شود در منزل بمانند و از تردد در خیابان‌ها به دلیل آلودگی خودداری کنند و به درس‌هایشان بپردازند.

مدارس اراک فردا چهارشنبه تعطیل شد

تمامی مدارس نوبت صبح شهر و روستای شهرستان اراک چهارشنبه ششم آذرماه تعطیل است.

بر اساس اطلاع ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان مرکزی به علت سکون هوا و پدیده وارونگی، مدارس تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی شهرستان اراک و مراکز پیش دبستانی روز چهارشنبه ششم آذر ماه در نوبت صبح تعطیل است.

همچنین با هماهنگی‌های انجام شده با اداره کل بهزیستی استان مرکزی، مراکز آموزشی و توانبخشی شهرستان اراک نیز در نوبت صبح تعطیل است.

ساعت کار ادارات، دانشگاه ها و بانک های شهرستان اراک نیز ساعت ۹ بوده و شهرداری ها و دستگاه‌های خدمات رسان همانند روزهای گذشته است.

مهدهای کودک، پیش دبستانها و دبستان‌های استان تهران فردا تعطیل است

براساس اعلام معاون استاندار تهران مهدهای کودک، پیش دبستانها و دبستان‌های استان تهران فردا تعطیل است.

تقی زاده معاون استاندار تهران گفت: به علت آلودگی هوا تمام مهدهای کودک، پیش دبستانها و دبستان های استان تهران در دو نوبت صبح و بعد از ظهر فردا تعطیل خواهد بود.

/ تسنیم

منبع: تسنیم