به گزارش پایگاه خبری نشان :

ماهرخ کیانزاده، کارشناس اسلحه ضمن بیان وضعیت مقتوله هنگام مرگ اظهار کرد: یکی از مواردی که در خصوص آن تاکید بسیاری شد مبحث کمانه بود، گلوله کمانه به جایی که می خورد بر می گردد، مشخصات گلوله کمانه کرده با مشخصات گلوله غیر مستقیم متفاوت است البته به سلاح و نوع اصابت به جسم ارتباط دارد وای اصولا گلوله کانه در از خود و در اطرافش سوختگی ایجاد می کند اما گلوله غیر مستقیم به مانع برخورد می کند و سوختگی ایجاد می کند، باید گفت روی قفسه سینه سوختگی وجود نداشته است.

در این میان گودری، وکیل محمد علی نجفی اظهار کرد در گزارش ابتدایی پزشکی قانونی عنوان شده که دور سوراخ قفسه سینه سوختگی وجود دارد اما کارشناس اسلحه گفت سوختگی وجود نداشته وفقط ساییدگی وجود داشته است.

کیانزاده در ادامه گفت: زمانی که کف دست به اسلحه بچسبد سوختگی زیاد است و قطرش هم بیشتر از گلوله کالیبره است. سوختگی موید فاصله نزدیک است، 4گلوله روی دیوار اصابت کرده که یکی روی کابینت و روشویی، یکی روی کاشی تجزیه شده و قطعات کاشی به سقف خورده است، از این میان برخی آثار گلوله در سقف ناشی از قطعات تجزیه شده کاشی می باشد و دیگر گلوله به کنج دیوار اصابت کرده است. باتوجه پراکندگی آثار اصابت گلوله در حمام دو متری امکان درگیری وجود داشته و موید عادی بودن وضعیت اصابت است و امکان دارد فرد هل داده شده باشد یا درگیری وجود داشته باشد ولی غیر عادی بودن را تایید می کنیم./برنا