به گزارش پایگاه خبری نشان :

محمدباقر نوبخت صبح امروز در بدو ورود به استان بوشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح کمک حمایتی دولت، اظهار داشت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف شده درخواست تمام کسانی که متقاضی دریافت این حمایت معیشتی هستند، با سرعت و مدیریت بررسی کرده و به سازمان برنامه‌ و بودجه اعلام نماید تا بتوانیم متقاضیان را تحت‌پوشش این طرح قرار دهیم.

 رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اضافه کرد:  وجه پرداختی از ۵۵ هزار تومان تا ۲۰۵ هزار تومان خواهد بود که تا الان حدود دو هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی با برنامه‌های سفر خود به استان بوشهر پرداخت و گفت: از جمله برنامه‌های این سفر پیگیری مصوبات سفر پیشین رئیس جمهور و هیئت وزیران به استان بوشهر است.

نوبخت بیان داشت: به‌صورت ویژه قرار است که ۵۰۰ واحد از دوهزار واحد مسکونی که برای عزیزان تحت ‌پوشش کمیته‌امداد با همکاری مشترک سازمان برنامه و بودجه و کمیته امداد آماده شده است، واگذار شود.

وی یادآور شد: همچنین از طرح‌های مصوبات سفر به‌ویژه راه‌آهن که یکی از کارهای مهم و ضروری هست بازدید می‌کنیم بازدیدی و در خاتمه شورای برنامه‌ریزی استان و ستاد اقتصاد مقاومتی تشکیل شده و جمع‌بندی این سفر در آن شورا ارائه خواهد شد./ فارس

منبع: فارس