به گزارش پایگاه خبری نشان :

آبان ماه سال جاری یک دانش آموز زنجانی توسط معلم ورزش مورد ضرب و شتم قرار می گیرد تا جایی که لب او دچار پارگی شدید و یکی از دندان هایش آسیب می بیند.

این دانش آموز به همراه پدر خود، شکایاتی در کلانتری و اداره آموزش و پرورش زنجان ثبت کرده اند اما تا کنون نتیجه ای حاصل نشده است.

دانش آموز مضروب  گفت: یکی از مسئولین مدرسه دوستم را کنار کشیده و به او گفته اگر رضایت ندهم همه کلاس را در یک درس مردود می کند.

وی در تشریح ماجرا گفت: درجریان برگزاری یک مسابقه بین کلاسی یکی دانش آموزان که داور مدام اصرار می کرد لباس ورزشی ام را در بیاورم که من هم متاسفانه با او بد صحبت کردم و لفظ بدی به کار بردم اما بلافاصله نیز از او و معلم خود عذرخواهی کردم ولی معلمم توجهی نکرد و شروع به کتک زدن من کرد و بابت این کار خود عذرخواهی هم نکرد.

وی در ادامه افزود: از آنجا که پدرم به شدت از این کار معلمم ناراحت است و او حتی یک تماس برای عذرخواهی نگرفته است بر شکایت خود اصرار دارم.

این دانش آموز تصریح کرد: بابت این اتفاق یکی از معلمانم که مرد بسیار خوبی است، برای عذرخواهی به خاطر رفتار آن معلم به مغازه پدرم آمد ولی معلم ورزشم این کار را نکرد./جماران

OddPG9GqMRrU

منبع: جماران