به گزارش پایگاه خبری نشان :

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد دو دستگاه خودرو در مسیر غرب به شرق اتوبان تهران- کرج در صبح امروز خبر داد.

9rFfWGl0JJaL

سید جلال ملکی ضمن اعلام این خبر گفت: ساعت ۷ و ۱۵ دقیقه صبح امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق اتوبان تهران- کرج (حوالی کیلومتر ۱۲ به سمت تهران) به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود که در این راستا دو ایستگاه از دو محل مختلف به سمت محل حادثه اعزام می‌شوند.

وی افزود: در این تصادف، دو دستگاه خودرو سواری (یک دستگاه خودرو تیبا و یک دستگاه پژو ۲۰۶) با یکدیگر برخورد می‌کنند، پس از معاینات لازم مشخص شد که در اثر این حادثه هر دو راننده (یک راننده ۲۲ ساله و یک راننده ۶۰ ساله) جان خود را از دست داده‌اند. یکی از رانندگان در داخل خودرو محبوس بود که آتش‌نشانان با تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش دادند و فرد را خارج کردند و راننده دیگر نیز در اثر این حادثه به بیرون از خودرو پرت شده بود.

ملکی در پایان اظهار کرد: بر اثر این حادثه ترافیک سنگینی ایجاد شده بود که عوامل راهور نیز در محل حضور داشتند و در حال انجام وظایف بودند. نیروها در حال ایمن‌سازی محل هستند و تا دقایقی دیگر نیز محل بعد از انتقال خودروها تحویل عوامل پلیس راهور خواهد شد/رکنا