به گزارش پایگاه خبری نشان :

سگ حیوان باوفایی است، شکی در مورد این حقیقت وجود ندارد و هیچ کس نمی‌تواند آن را انکار کند. هنگامی که اتفاقی برای صاحبشان رخ می‌دهد این حیوانات وفادار به شدت تحت تأثیر آن اتفاق قرار می‌گیرند و زندگی آن‌ها دچار بحران می‌شود. سگ‌ها همیشه از صاحبان خود با گرمی استقبال می‌کنند و هرگز آن‌ها را ترک نمی‌کنند، حتی تا لحظه مرگ و پس از آن.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است صحت این ادعا را اثبات می‌کند. این ویدئو یک سگ وفادار را نشان می‌دهد که پس از حضور بر سر قبر صاحبش تلاش می‌کند با حفر قبر خود را به او برساند. در این ویدئو که در قبرستانی در منطقه "فوپینگ" واقع در استان شانژی چین ضبط شده است، این سگ در تلاش برای حفر قبر دیده می‌شود. پس از آنکه دختر متوفی این سگ را که نامش "حوزی" است با خود به قبرستان و بر سر مزار پدرش برد این حیوان بی‌درنگ شروع به حفر قبر کرد.

2mWMqz7wOvAg

بنا به گفته دختر متوفی، این سگ پس از حضور بر سر قبر صاحبش حتی قطرات اشک از چشمانش سرازیر شده بود و از ترک قبرستان خودداری می‌کرد. حوزی به مدت ۱۰ سال با صاحبش که مبتلا به بیماری بود زندگی می‌کرد. طی ادعای این زن جوان، حوزی به مدت ۳ روز از خوردن آب و غذا خودداری می‌کرد و سرانجام او مجبور شد تا این سگ را با خود به قبرستان ببرد. حوزی سرانجام پس از حضور بر سر قبر صاحبش اقدام به خوردن آب و غذا کرد./باشگاه خبرنگاران

منبع: باشگاه خبرنگاران