به گزارش پایگاه خبری نشان :

موقعیت ایستاده در مقایسه با نشسته باعث افزایش میزان تخلیه معده می شود. اگر تخلیه معده سریع تر باشد شروع گرسنگی نیز زودتر خواهد بود. بنابراین، در طول زمان ممکن است مصرف غذا افزایش یابد.

سوزاندن کالری در حالت ایستاده می تواند در حدود 50 کالری در هر ساعت بیشتر باشد. اما اکثر مردم وعده غذایی ایستاده را سریع تر می خورند که باعث می شود بدن در زمان ثبت سیری دچار اختلال می شوند. ولی در حالت نشسته می توانید آهسته تر غذا بخورید که بدن زمان ثبت سیری را بهتر نشان می دهد.

اگر ایستاده و سریع غذا می خورید این می تواند هضم مناسب را مختل کند. در هنگام غذا خوردن شتابان و ایستاده در مقایسه با خوردن غذا به آرامی و نشسته ممکن است بدن بیشتر در معرض هوا قرار گیرد.

اکثر مردم غذای اصلی را نشسته می خورند. بنابراین، اگر در حال ایستاده غذای اصلی را بخورید مغز شما ممکن است مصرف غذا را به عنوان یک "میان وعده" ثبت کند. بنابراین، مهم نیست که شما نشسته اید و یا ایستاده اید مهم این است که زمان غذا خوردن تمرکز ذهنی داشته باشید و به آرامی غذا بخورید.

یکی از مواردی که افزایش تخلیه معده ممکن است سودمند باشد این است که ایستاده خوردن غذا می تواند به کار گوارشی در برابر ریفلاکس اسید کمک کند و می تواند برای جلوگیری از سوختگی دل سودمند باشد./مستقل آنلاین