به گزارش پایگاه خبری نشان :

فیلم‌های بیل را بکش 1 و 2 شاید به اندازه پالپ فیکشن، سگ‌های انباری و جنگوی زنجیرگسسته آثار خوبی نباشند، اما بدون شک در افزایش محبوبیت تارانتینو در نزد سینمادوستان در سال‌های ابتدایی قرن 21 نقش به سزایی ایفا کرده‌اند و به همین خاطر خیلی دور از ذهن نیست که این فیلم‌ساز برجسته به ساخت فیلم Kill Bill 3 فکر کند. تارانتینو در مصاحبه اخیرش با اندری کوهن اعلام کرده ایده‌هایی برای ادامه دادن ماجراهای بیل را بکش دارد و در این باره فکر کرده است.

تارانتینو در پاسخ به این پرسش که آیا او ایده‌ای برای ادامه ماجراجویی‌های عروس در قالب بیل را بکش 3 دارد یا نه گفت:

خب، من دیشب با اما تورمن شام خوردم. شب دوست‌داشتنی بود. من یک ایده کلی درباره آنچه قصد دارم انجام دهم [در خصوص Kill Bill 3] در ذهن دارم، ایده‌هایی کلی درباره اینکه چه اتفاقی برای عروس افتاده است و من می‌خواهم چکار کنم.

پیش از این تارانتینو از ساخت نسخه‌های فرعی برای فیلم‌های پالپ فیکشن و سگ‌های انباری هم حرف زده بود، اما با توجه به تیم‌های بازیگری و خط داستانی آن آثار ساخته شدن نسخه جدیدی از آن‌ها چندان منطقی هم به نظر نمی‌رسید، ولی ماجرا برای بیل را بکش کمی متفاوت است و می‌توان این امید را داشت که در آینده‌ای نه چندان دور باری دیگر با عروس و ماجراهایش همراه شویم.

ماجرای Kill Bill اینگونه است که عروس، داماد و مهمانان یک مراسم عروسی مختصر هنگام تمرین مراسم هدف تیراندازی گروهی مسلح قرار می‌گیرند. از آن درگیری خونین تنها عروس زنده می‌ماند و از دست مهاجمین کتک می‌خورد و تحقیر می‌شود. در ادامه داستان بئاتریس کیدو ملقب به عروس بعد از سپری کردن ۴ سال در کما به هوش می‌آید و تصمیم می‌گیرد تا از افرادی که در مراسم عروسیش، شوهر و بچه‌اش را به قتل رسانده‌اند انتقام بگیرد.

گجت نیوز