به گزارش پایگاه خبری نشان :

پس از آن‌که یک زن برزیلی در امتحانات آموزش رانندگی و دریافت گواهینامه، شکست خورد، پسر او ترفندی به ظاهر هوشمندانه برای گرفتن گواهینامه مادرش را در پیش گرفت.

مرد برزیلی ۴۳ ساله که «چیاف» نام دارد، لباس‌های مادر ۶۰ ساله‌اش را پوشید و مدل مو‌ها و آرایش زنانه او را تقلید کرد تا به جای مادرش امتحان رانندگی بدهد.

g7iyc3L2qJgZ

در طول برگزاری امتحان، مسئول امتحانات به نام «آلن میندونسا» وقتی صدای خشن و دستان بزرگ او را دید به او مشکوک شد، او متوجه شد با وجود این که استایل مراجعه‌کننده کاملا زنانه است، جزئیات کوچکی نشان می‌دهد او مردی است که لباس زنانه پوشیده است.

8Lq5cy0w6WHc

میندونسا از او کارت شناسایی می‌خواهد تا حقیقت هویت او را کشف کند، سرانجام حقیقت برملا می‌شود. آن‌ها به سرعت با پلیس تماس می‌گیرند و مرد برزیلی دستگیر و سپس به قید وثیقه برای انجام تحقیقات بیشتر آزاد می‌شود.

ef7FpBZtAZl5

میندونسا می‌گوید قوانین سخت و مماشات‌ناپذیری برای آزمون‌های خود دارند و با کسانی که بخواهند قوانین را زیر پا بگذارند و یا آن را دور بزنند، مدارا نمی‌کنند.

7qa3cPiFbKGm

با وجود اینکه چیاف با اتهاماتی نظیر کلاهبرداری، تزویر و تلاش برای فریب مسئولان دولتی روبرو شده، کاربران فضای مجازی با او همدردی کرده‌اند؛ اغلب آن‌ها چنین کاری را یک حرکت انسانی و نشانه‌ای از عشق به مادر توصیف کرده اند، زیرا مادر او سه بار در امتحانات شکست خورده بود و چیاف قصد داشت با لباس مبدّل به او کمک کند./ تابناک7qa3cPiFbKGm

منبع: تابناک