به گزارش پایگاه خبری نشان :

عصر روز گذشته که اهواز و سایر شهرهای استان خوزستان درگیر باران شدید و آبگرفتگی گسترده معابر شهری بودند، چهار بیمار که در بخش آی سی یو بیمارستان امام خمینی اهواز بستری بودند به صورت همزمان فوت کردند.

این چهار بیمار همگی زن بوده و گفته می شود که سن آنها بالای ۷۰ سال است.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز نیز در تشریح ماجرای فوت همزمان چهار نفر در این بیمارستان توضیح داد: در پی بارش‌های بی‌سابقه روز دوشنبه ( ۲۵ آذرماه) اهواز شاهد نوسانات شدید برق شهری بودیم که همزمان با این مسئله در یکی از بخش‌های مراقبت‌های ویژه این بیمارستان چهار بیمار دچار مشکل شدند.

وی افزود: همیشه تیم پزشکی در آی سی یو مستقر هستند و به ‌رغم اینکه  عملیات احیا برای این بیماران انجام ‌شد اما متاسفانه این چهار بیمار فوت کردند.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز گفت: در حال حاضر علت مرگ این چهار بیمار توسط کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی اهواز، کارشناسان مرجع قضایی و کارشناسان پزشکی قانونی در حال بررسی است.

از سوی دیگر این حادثه آنقدر جدی بوده است که وزیر بهداشت به معاون کل این وزارتخانه دستور داده است فورا به اهواز اعزام شود و ماجرا را پیگیری کند.

با توجه به اینکه وزیر بهداشت در حال حاضر در سفر استانی همدان هستند، تیمی را به همراه معاون کل وزارت بهداشت مامور کردند که به اهواز سفر کرده و بررسی‌های لازم را در همه ابعاد انجام و در اولین فرصت ممکن گزارش نهایی را اعلام کنند./مهر