به گزارش پایگاه خبری نشان :

سیدجلال ملکی با اعلام خبر آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در شهرک غرب درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 5:21 بامداد امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در شهرک غرب، خیابان سپهر، خیابان مرصاد به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی همراه با خودروهای پشتیبانی از جمله نردبان هیدرولیکی و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایرانی تهران ادامه داد: محل حادثه ساختمان پنج طبقه مسکونی بود که در هر طبقه آن یک واحد وجود داشت.

وی با بیان اینکه در طبقه همکف (قسمت پارکینگ) پنج دستگاه خودرو وجود داشت، تصریح کرد: حین رسیدن آتش‌نشانان دو دستگاه خودرو شامل یکدستگاه هیوندا و یک دستگاه چانگان دچار آتش‌سوزی شده و آتش در حال سرایت به سایر خودروها بود.

ملکی با اشاره به دربرگرفتن دود غلیظ و بسیار زیاد در تمام ساختمان، خاطرنشان کرد: اطلاعات اولیه حاکی از آن بود ساکنان داخل واحدها گرفتار شده‌اند که آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش با استفاده از دستگاه تنفسی به طبقات بالایی رفته و مشغول نجات افراد محبوس شده شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران افزود: در این حادثه چهار آقا، چهار خانم و چهار کودک توسط آتش‌نشانان نجات یافته و به سطح پشت‌بام انتقال داده شدند البته در پشت‌بام قفل بود و آتش‌نشانان در را شکستند.

ملکی متذکر شد: آتش‌نشانان در نهایت ساکنان را از پشت‌بام به استفاده از نردبان هیدرولیکی به سطح زمین انتقال دادند، در این حادثه فقط آقایی 60 ساله از ناحیه سر دچار آسیب جزئی و تحویل عوامل اورژانس شد. آتش‌نشانان پس از تخلیه دود و ایمن‌سازی محل حادثه در ساعت 6:30 به عملیات خود پایان دادند.

BPvhsUeNHUCc

ak4XvpzEJTjl

X34jItElWD9P

I5Op5xhSddd2

منبع: تسنیم