به گزارش پایگاه خبری نشان :

این بار  عکس جدید الهام حمیدی و همسرش در هتلی بسیار لاکچری گرفته شده است الهام حمیدی که بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است به تازگی ازدواج کرده است و در اوایل ازدواجش علاقه ای به معرفی همسر خود نداشت اما با گذشت زمان بالاخره با انتشار عکس های وی ، او را به اصطلاح رونمایی کرد و سفرهای بسیار زیادی به همراه همسر خود به شهرهای ایرانی انجام می دهد . جزئیات بیشتر درباره این خبر را در نیک صالحی ببینید

عکس جدید الهام حمیدی به همراه همسرش در هتلی لاکچری گرفته شده است

اتنم

بیوگرافی و جدید الهام حمیدی و همسرش

الهام حمیدی در سن پایین یک بار ازدواج کرده است اما این ازدواج منجر به جدایی و طلاق شده است . اما وی در برنامه دورهمی گفت تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد است .

وی در خصوص پاسخش در خصوص ازدواج گفت : من در یک لحظه فکر کردم باید این پاسخ را بدهم و شاید خیلی خوب نباشد روی آنتن جزئیات ازدواج و زندگی شخصی ام را بیان کنم .

ازدواج مجدد الهام حمیدی الهام حمیدی روز یکشنبه ۱۴ بهمن ماه با انتشار پستی خبر از ازدواج دوباره اش و آغاز زندگی مشترک خود را داد. لابـه لای کـلام با الهام حمیدی 

گذشته ها که گذشته، امامهم این است که تو در آینده، شرایط گذشته را حفظ کنی و حتی بهتر شوی.

معمولا در فیلم های جدی بازی کردم، اما دوست داشتم ژانر طنز را هم تجربه کنم و به همین خاطر در فیلم سینمایی دلداده بازی کردم، تازه در آن فیلم هم نقش جدی داشتم!

ترجیح می دهم، در یک سریال تلویزیونی بازی کنم تا اینکه در کارهای سطح پایین سینمایی بازی کنم.

منتقدان این نکته را مطرح می کنند که چرا تنها در نقش های مثبت بازی می کنم، اما من معتقدم که بازیگر بنا بر روحیات خود، نقش هایش را انتخاب می کند، مثلا من نقش های صددرصد منفی و منفور را دوست ندارم.

من بیشتر نقش های خاکستری را دوست دارم، از طرفی نقش مطلق مثبت را هم دوست ندارم، با اینکه نظر منتقدان را قبول ندارم، اما به نظرشان احترام می گذارم.

نقاشی را به شکل حرفه ای دنبال نمی کنم، اما خیلی خوب نقاشی می کشم. چرا که دوست دارم به جز شغل اولم که بازیگری است، حرفه دیگری هم داشته باشم، در واقع یک دل مشغولی دیگر داشته باشم.

به بازی گوهر خیراندیش و فاطمه معتمدآریا علاقه فراوانی دارم، در دوران نوجوانی عاشق بازی او بودم و فیلم هنرپیشه با بازی او را چند بار دیدم.

بازی در کنار بازیگران دیده شده و مطرح در بین مردم به شما کمی استرس وارد می کند. درست مثل بازی در زیر تیغ، اما اگر از این فرصت، خوب استفاده کنید، تجارب بسیار خوبی از این بزرگان به دست خواهید آورد./نیک صالحی