به گزارش پایگاه خبری نشان :

علی انصاریان فوتبالیست پرسپولیس در سن 41 سالگی ازدواج کرد.

 

pr52CKmRAXM1

 

علی انصاریان جمعه 3 اسفند 97 عکس زیر را در استوری اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت :خوشبختی یعنی این‌که جمعه نامزدی‌ات باشد. خدایا به امید خودت.

انصاریان که متولد 14 تیر سال 56 است ابتدا به‌عنوان فوتبالیست به شهرت رسید. اوج محبوبیت او زمانی بود که در تیم پرسپولیس بازی می‌کرد. او بعد از اتمام دوران فوتبال سراغ تصویر رفت و به‌عنوان بازیگر و مجری به فعالیت پرداخت.

انصاریان هنوز درباره جزییات ازدواج خود توضیحی نداده است

اصل ماجرای ازدواج علی انصاریان چه بود؟

شب اول سال جدید میلادی بود که پرستو صالحی بازیگر سرشناس کشورمان از برگزاری مراسم ازدواج خود در روز‌های آتی خبر داد، اما به ناگاه پس از چند روز با انتشار پستی جدید در صفحه اینستاگرام خود، کنسل شدن مراسم ازدواجش را رسانه‌ای کرد و دلیل به هم خوردن آن را نداشتن تفاهم با نامزد آینده‌اش عنوان کرد. به تازگی هم علی انصاریان فوتبالیست اسبق کشورمان، با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود عنوان کرد که جمعه مراسم نامزدی‌اش برگزار می‌شود، اما در ادامه با انتشار استوری دیگری از سوی وی معلوم شد هیچگونه مراسم نامزدی‌ای در کار نبوده و هدف وی شوخی و کنایه‌زدن به پرستو صالحی بوده است.

بیوگرافی کامل علی انصاریان

علی انصاریان از فوتبال شروع کرد و بعد از کنار گذاشتن فوتبال وارد دنیای هنر شد و بازیگری و مجری گری را شروع کرد.

علی انصاریان بخاطر انتقاد های تندش در برنامه ها بسیار حاشیه ساز شده است.

مجله تالاب : علی انصاریان متولد ۱۴ تیر ۱۳۵۶ در تهران، بازیکن پیشین و بازیگر فعلی است. وی هر سه حرفه پرطرفداران در ایران رو تجربه کرده، بتدا بازیکن فوتبال بود سپس خواننده شد و هم اکنون وارد حرفه بازیگری و تهیه کنندگی و حتی کارگردانی شده است و سابقه بازی در پرسپولیس و سپس در استقلال را هم دارد !

مادر از نگاه علی انصاریان ؟

مادر شریف‌ترین و پاک‌ترین موجود است. به نظر من اگر خدا می‌خواست قدرت خود را به ما نشان دهد، با آفریدن مادر این کار را انجام داده است. تمام خوبی‌های خدا در مادر خلاصه شده است.

چرا تاکنون ازدواج نکردید و همسر ایده‌آل از نگاه شما چه کسی است؟

تنها ملاک من انسان بودن است. پول، ثروت، شهرت و… هیچکدام برایم اهمیتی ندارد. تنها انسان بودن برایم اهمیت دارد؛ اینکه همسر من قرار است در آینده مادر فرزندان من هم باشد، مهم است که چطور آدمی باشد. هنوز به آن انتخاب نرسیده‌ام.

فکر می‌کنید اگر ازدواج کنید از مادرتان دور می‌شوید؟

اصلا چنین چیزی امکان ندارد. شرط من برای ازدواج این است که خانه‌ای بگیرم که مادرم طبقه بالای همان خانه زندگی کند که همیشه بالای سرم باشد. حضور مادرم در زندگی من همیشگی است. مادرم شرایط سختی را گذرانده. چهلم پدرم بود که مادر مادرم نیز فوت شدند و واقعا مادرم شرایط بدی را تحمل کرد.

علی انصاریان پرحاشیه و جنجالی

انصاریان در زمان بازیکنی کم حاشیه نداشت، او با چندین سال بازی در پرسپولیس در تصمیمی عجیب به تیم استقلال تهران پیوست بهمین دلیل توسط دو تیم همیشه مورد انتقاد شدید هواداران بود، درسال 90 آهنگی مشترکی رو بعنوان خواننده تولید کرد

علی انصاریان پسری مطیع

خانواده او یک خانواده کم‌جمعیت است و اتحاد و صمیمیت خاصی در بین انها وجوددارد؛ طوری که دیگر دراین خانواده ستاره‌ای به نام علی انصاریان وجود ندارد، بلکه او پسری فرمانبردار و آرام برای مادرش و برادری دلسوز و مهربان برای خواهر و برادرش است

علی انصاریان مجرد است !

علی انصاریان 38 ساله تا به هم اکنون ازدواج نکرده و مجرد است او در پاسخ به سوالی در مورد ازدواج نکردنش و معیارش برای همسر خوب گفت :

تنها ملاک من انسان بودن است. پول، ثروت، شهرت و. . . هیچکدام برایم اهمیتی ندارد. تنها انسان بودن برایم اهمیت دارد؛ اینکه همسر من قرار است در آینده مادر فرزندان من هم باشد، مهم است که چطور آدمی باشد. هنوز به آن انتخاب نرسیده‌ ا

او در مورد خودش می‌گوید :ساده، خودمانی ولی همیشه در لاک خودش است و کاری به کار کسی ندارد؛ مگر اینکه به کارش کار داشته باشند خیلی وقت‌ ها می بینم و میبخشم ولی تا آخر عمر فراموش نمی‌کنم.علی انصاریان کسی است که لطف خدا شامل حالش بوده و از صدقه سر مادر و پدرش به جایی رسیده است خدا را شکر که هیچ‌ وقت دستم جلوی کسی دراز نبوده است

علی انصاریان دغدغه ام فقط هنر است

بزرگ ترین دست آوردش در بازیگری را پیدا کردن دوستان جدید میگوید، می گیود همه ی می‌دانند من آدم رفیق بازی هستم، به فکر مربیگیری نیست و تنها دغدغه اش را هنر می‌نامند، خیلی کم فوتبال بازی میکند، عاشق فیلم دیدن و مطالعه است و میگوید به سفارش پرویز پرستویی کتاب رو بلند بلند می خواند تا تمرینی باشد برای فن بیانش.

علی انصاریان و اولین سکانس

نخستین سکانس بازیگری اش در تلویزیون در سریال زیر آسمان شهر بودو سپس در سنما هم در فیلم پاداش سگوت بهه کارگردانی مازیار میری دو سکانس بازی کرد

برای شروع مصاحبه به ما بگو بالاخره علی انصاریان پرسپولیسی است یا استقلالی؟

– پرسپولیسی که درسال های‌ آخر فوتبالش با ناملایمات روبه‌رو شد و بعنوان یک بازیکن سرکش از تیم حریف سر درآورد و ترجیح داد فوتبالش را در عرصه دیگری دنبال کند.

پس انصاریان کماکان پرسپولیسی است، با وجود اینکه پیراهن استقلال را بر تن کرده.

– من شرایطی مشابه شاهرخ بیانی دارم. شاهرخ هم با این وجود که استقلالی بود با پیراهن پرسپولیس بازی کرد و حتی دو گل هم به استقلال زد اما حالا وقتی همه ی از بیانی یاد می‌کنند وی را یک استقلالی میدانند.

اما نه استقلالی دو آتشه!

– اگر منظور شما این است که من هم یک پرسپولیسی معمولی هستم و بازیکن دو آتشه به حساب نمی‌آیم، باشد، حرف شما حساب است. شاید آن گونه باشد اما همین یک آتش برای پرسپولیسی شدن من کفایت می‌کرد. مثلاً اینجوری باشد چطور می‌شود؟

اگر دوباره به عقب برگردی پیراهن استقلال را بر تن می کنی؟

– چون فایده ای ندارد، هیچوقت به قضیه رفتنم به استقلال فکر نکردم و از خودم نپرسیدم اینکار را انجام می دادم یا نه.

حالا که ما پرسیم می شود فکر کنی؟

– چرا که نه. فکر کنم همین کار را خواهم کرد چون من در شرایط دیوانگی که پیراهن استقلال را بر تن نکردم که حالا از کرده خودم پشیمان باشم. من کاملا عاقلانه و از روی فکر این گزینه را انتخاب کردم چون شرایط در آن زمان ایجاب می‌کرد اما حالا اوضاع تفاوت دارد.

یک کلمه هم از پرسپولیس و برانکو بگو تا سراغ سوالات هنری برویم چون اصل گفتگو ما سوالات هنری است.

– هیچی. امیدوارم هر چه میکند در پرسپولیس موفق شود و هواداران این تیم را خوشحال کند.

راستی هنوز با پروین رابطه نزدیکی داری؟

– با پروین مثل قبل نیستم اما به هر روی پیشکسوت من و الگوی ورزشی ام به حساب می‌آید و دوست دارم تحت هر شرایطی به او احترام بگذارم تا یک وقت در حق ایشان اجحاف نکرده باشم.

اگر درست خاطرمان باشد یک‌بار در گفتگو ای گفته بودی هزاران بار از هواداران استقلال عذرخواهی میکنی، همین طور است؟

– بله گفته بودم. مگر مشکلی است؟

اما گفتی پشیمان نیستم!

– پشیمانی ربطی به عذرخواهی ندارد. پشیمان نیستم اما از هواداران عذرخواهی میکنم چون به هرحال انها اذیت شده اند.

فکرش را می کردی وارد حیطه هنر شوی؟

– چرا که نه. به هرحال هر شخصی دریک زمان مشخص یک تصمیم سرنوشت ساز در زندگی اش می‌گیرد که من هم گرفتم و وارد حیطه هنر شدم.

تا قبل از این‌که وارد حیطه هنر شوی از جمله مخالفان حضور هنری ها در عرصه ورزش بودی.

– نه، کی گفته؟

یادمان می‌آید وقتی بعد از دربی دعوایی، فردوسی پور از داریوش محترم دعوت کرد به برنامه نود بیاید ودر مورد این قضیه نصیحت و ارشاد کند ناراحت شدی.

– بله. بحث آن فرق میکند. من گفتم ما در عالم فوتبال هم افراد صاحب اخلاق زیاد داریم، دلیلی ندارد داریوش محترم از عالم سینما که البته بزرگ همه ی ما هستند بیایند و بنشینند در مذمت بی اخلاقی در فوتبال صحبت کنند. شما آن گونه فکر نمی‌کنید؟

چرا ما هم همینجوری فکر می‌کنیم اما واقعیت مطلب این است که انتقاد کردی و خودت وارد هنر شدی  .

– به هرحال همانطوری که میدانید این قضیه با یک کار نه چندان جدی مثل زیر آسمان شهر آغاز شد و رفته رفته شکل جدی تری بخود گرفت. من هم متوجه شدم می‌توانم دراین عرصه بیش از این ها فعالیت کنم و موفق تر از این ها باشم، پس ادامه دادم.

کسیکه جوانی اش را در فوتبال گذاشته، در دوران میانسالی از هنر چه میـــخواهد؟

– چه چیزی میخواهم جز این‌که امیدوار باشم در بهترین شرایط قرار بگیرم و امیدوارم که عاقبت از کرده خودم پشیمان نشوم.

وقتی از داریوش محترم انتقاد کردی فکر می‌کردی به عرصه بازیگری وارد شوی؟

– البته انتقاد من از داریوش محترم دلیل داشت. گفتم که من شخصیت و سجایای اخلاقی ایشان را زیر سوال نبردم. فقط گفتم ما در ورزش هم امثال داریوش محترم داریم اما این‌که می‌گویید فکر می‌کردی یا نه؟ نه، اصلا فکر نمیکردم روزی خیلی جدی وارد عرصه سینما شوم.

کدام فیلم آغاز کار جدی ات در عالم سینما بود؟

– راستش با فیلم کلاف درسال ۱۳۹۲ وارد این عرصه شدم و حضور یکی دو اپیزودی در سریال هایی مثل چهارخونه و زیر آسمان شهر داشتم.

تا به حال چند فیلم کار کرده ای؟

– غیر از کلاف؛سوختن، هدیه، تا آخر خط و شروع یک پایان را تا به حال کار کرده ام. میشود برای ادامه گفتگو شما یک شرط بگذارم؟

 

علی انصاریان در حال امضاء

بفرمایید اما به ما هم حق بده که برای ادامه این گفتگو یک شرط بگذاریم! اول شرط شما.

– این‌که کار کدام بازیگر را دوست داری یا کدام کارگردان بهتر است یا… از این سوال ها نپرسید.

حالا شرط ما.

– شما بفرمایید.

در پایان این گفت و گو باید یک سورپرایز از فعالیت هنری ات بگویی که تا به حال با کسی در بین نگذاشته ای.

– باشه، نوکرم هستم.

خب داشتی میگفتی؛ عالم سینما هم مثل عالم ورزشی و به خصوص فوتبال حب و بغض زیاد دارد؟

– هر کجا آدمیزاد هست حب و بغض هم وجوددارد، منتهی باید یاد بگیری حب و بغض خودت را نظارت کنی و حب و بغض دیگران را تحمل کنی!

خیلی فلسفی صحبت میکنی. با انصاریان فوتبالیست فاصله گرفته ای!

– به هرحال عالم فوتبال آن گونه طلب میکرد، عالم هنر این مسئله را طلب میکند. من هم در طول این مدت سعی کرده ام با مطالعه بیشتر خودم را برای حضور در عرصه هنر بیش از پیش آماده کنم.

 

گیشه مهمتر است یا هنر؟

– این سوال همیشه من رابه یاد انشای علم بهتر است یا ثروت می اندازد و دقیقا عین همان حکایت هستند. اگر قرار باشد فیلم هنری بسازی که برای فیلم بعدی ات پول نداشته باشی همان فیلم نسازی بهتر است یا اگر قرار باشد فقط گیشه را مدنظر قرار دهی و فیلمی بسازی که کوچک‌ ترین هنر و خلاقیتی در آن بکار نرفته باشد چه احساسی پیدا می‌کنید؟ قطعا احساس خوبی نخواهد بود. پس هم گیشه مهم است هم هنر و اگر هردو مکمل یک دیگر باشند مشکل حل خواهد شد.

کار پژمان و بقیه فوتبالست هایی که کم و بیش وارد عرصه هنر شده اند را چطور می بینی؟

– پژمان طبعا بازیگر با استعدادی است که حسابش از سایرین جداست ولی هنر هم درست مثل فوتبال است. همانطوری که شما در فوتبال اگر توپ برداری و بازی کنی کسی جلویت را نمیگیرد، در هنر هم اگر بروی و بخواهی از یک جایی شروع کن یکسی جلویت را نمی‌گیرد اما این به منزله انتخاب راه درست و رسیدن به سرمنزل مقصود نیست. همانطوری که در فوتبال باید استعداد داشته باشی تا فوتبالیست شوی در هنر هم خمیرمایه اینکار را می‌خواهد و اگر نداشته باشی چیزی نمی‌شوی.

بنظر خودت انصاریان خمیرمایه اینکار را دارد؟

– فکر میکنم داشته باشد. اگر نداشت که وقتم را دراین عرصه اتلاف نمیکردم.

با هنرپیشه های‌ خارجی که مشکلی نداری؟

– نه، برای چی؟!

علی انصاریان در حرم امام رضا (ع)

از کدام هنرپیشه خارجی خوشت می‌آید؟

– تام کروز و استایل بازی اش را دوست دارم.

در ایران چطور؟ مثلاً عزت الله انتظامی چی؟

– استاد عزت الله انتظامی یک استثناست که کسی نمیتواند در توانایی های‌ او کوچک‌ ترین تردیدی به دل راه دهد.

دوست نداری بقیه فوتبالیست ها را هم به این عرصه دعوت کنی؟

– چه بگویم. بگویم بیایید بیایید ببینید سینما چه کیفی میدهد؟ مگر به دعوت این و آن است که طرف بخواهد بازیگر شود یا نشود. باید استعدادش را داشته باشد. اگر داشته باشد با همه ی این مشکلات خود بخود راهش را پیدا میکند. باور کنید من نه در عالم فوتبال پارتی داشتم و نه در عالم سینما ولی در هردو عرصه تلاش کردم و به مراد دلم هم رسیدم. البته در سینما هنوز باقیمانده ولی در فوتبال تقریباً حقم را گرفتم.

چرا سینمای کشور ایران یک فیلم شبیه راکی با مضمون ورزشی ندارد؟

– سینمای کشور ایران گنجایش انجام چنین کاری را دارد، ظرفیتش هم موجود است اما یک راکی هم هست که وارد این حیطه شود و فیلمی مثل راکی یک و دو و… تولید کند؟ اگر می‌بینید فیلم موفق ورزشی نداشته ایم طبعا سناریوی موفق نداشته ایم یا بازیگری که بتواند این نقش را دربیاورد یا اصلا هر نقشی، نه فقط راکی، بازیگر باید بتواند حس ورزش و ورزشکار بودن رابه بیننده تلقین کند. اگر این اتفاق رخ دهد مشکل حل خواهد شد.

علی انصاریان در کنار مادر

سریال هم بازی کرده ای؟

– بله، سریال هم بازی کرده ام که امیدوارم به دل دوستداران برنامه های‌ تلویزیون بنشیند و از دیدن کارم دراین سریال لذت ببرند.

همین سریال کیمیا دیگر؟

– بله، منظورم همین سریال کیمیاست.

در فوتبال به علی بخیه و علی تی آن تی یا… مشهور بودی، دوست داری در سینما به چه لقبی صدایت کنند؟

– حالا چه اصراری دارید که برایم لقب بسازید!

میخواهیم معادل سازی کنیم.

– خب بنویس علی اپیزود.

علی انصاریان در کنار بازیگران زن

چرا علی اپیزود؟

– یعنی علی که دریک اپیزود کار را در می آورد. این لقب خوبیه نه؟

حالا رسیدیم به قولی که داده بودید.

– کدام قول؟!

همین که گفتم باید برای نخستین بار برای خوانندگان ما بگویی.

– راستش توی فکر کارگردانی یک فیلم هنری هستم؛ هنری – ورزشی.

یعنی میخواهی راکی دوم شوی؟

– خدا را چه دیدید؛ شاید راکی سینمای کشور ایران هم من شدم. البته رویاهای هالیوودی ندارم اما بدم نمی‌آید دراین عرصه فعالیت کنم و سری توی سرها دربیاورم.

داستانش چیه؟

– نه، این دیگه بماند برای بعد. فقط همین قدر بدانید در فکر ساختن یک فیلم با تم ورزشی هستم و بس.

با شایعات در مورد ازدواج و طلاق چطور کنار می‌آیی؟

– به هرحال این شایعات جزیی از حرفه بازیگری هستند که نمیتوان از انها چشمپوشی کرد. من هم با این موضوع کنار آمده ام./شمانیوز