به گزارش پایگاه خبری نشان :

انصار حزب الله پس از دوران دفاع مقدس وبه منظور احیای امربه معروف ونهی ازمنکر متشکل ار سه گروه اصلی با سه نگرش نسبتا متفاوت تشکیل شد.

یکی از این گروه ها معتقد به نصربالرعب بود ، آنها می گفتند با اعتراض مداوم وپیگیر می توانیم جریان دگر اندیش را مایوس وبه  عقب رانده تا جائیکه دست از ارائه مسائل غیراسلامی  بردارند. 

گروه دیگر معتقد به اجرای بند میم وصیتنامه حضرت امام ره بودند.امام راحل در بند میم می‌فرمایند:

از آنچه در نظر شرع حرام و آنچه بر خلاف مسیر ملت و کشور اسلامی و مخالف با حیثیت جمهوری اسلامی است به‌طور قاطع اگر جلوگیری نشود، همه مسئول می‌باشند. و مردم و جوانان حزب‌اللهی اگر برخورد به یکی از امور مذکور نمودند، به دستگاه‌های مربوطه رجوع کنند و اگر آنان کوتاهی نمودند، خودشان مکلف به جلوگیری هستند.

گروه سوم معتقدبودند باحضور در صحنه(به شکل تجمع وراهپیمایی) می توان امر به معروف و نهی از منکر را احیا نمود وبا این شیوه  مردم و مسئولین را بطور عمومی ونه رودر رو، به اجرای امر به معروف و جلوگیری ازمنکر سوق داد. 

دراین میان یک گروه نفوذی ازطریق یکی ازگروههای موسس سه گانه وارد انصارشد که بعدها ما متوجه شدیم اینها وابسته به کارگزاران دوره آقای هاشمی و یاخانواده آقای هاشمی بود البته دقیق نمی دانیم به محسن هاشمی وابسته بوده یا مهدی هاشمی ، فقط میدانیم که یکی از اعضای نفوذی با محسن هاشمی در دانشگاه هم کلاس بوده که بعدها در وزارت نفت هم مسئولیت گرفت . این آقا در انصار حزب الله یک گروهی را تشکیل داد که در زمان مطرح کردن دوچرخه سواری زنان توسط کرباسچی وفائزه هاشمی ، بااستفاده از نیروهای خودسر،دست به اقداماتی زدند که مورد اعتراض شورای مرکزی انصار قرارگرفت،از اینجا بود که ما متوجه نفوذ ی بودن آنها شدیم.

برهمین اساس ممکن است این گروه نفوذی از طرف کارگزاران یا خانواده آقای هاشمی مورد پشتیبانی با حمایت قرارگرفته باشند ولی بهیچ وجه اینطور نیست که کارگزاران یا خانواده آقای هاشمی از انصار حزب الله پشتیبانی یاحمایت مالی کرده باشند زیرا تازمانی که بنده در انصار حضورداشتم هرگونه پشتیبانی ازطریق کمک ومعاضدت اعضای هیئت موسس انجام می شد.. 

لازم به ذکر است افرادنفوذی درانصار توسط نیروهای امنیتی شناسایی شده و با برخی ازآنها نیز برخورد صورت گرفت.