به گزارش پایگاه خبری نشان :

سردار آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال ایران که روند موفقیت را به خوبی در حال پیمودن است. این بازیکن با اخلاق و خوش آتیه اهل گنبد است. او تا کنون در رشته اسب سواری نیز شرکت می کرد و اسب قهرمانی نیز داشت. اما به تازگی خبردار شدیم او وارد حیطه دیگری از تجارت نیز شده است. او به طور همزمان سه شرکت هواپیمایی، صرافی و فروش گوشی موبایل را افتتاح کرده است. در ادامه تصویری از شرکت هواپیمایی سردار آزمون را می بینید که خودش برای اولین بار منتشر کرد.

ed1X0FAFIHAU

مدتی پیش سردار آزمون با افتتاح مجموعه شرکت خود به طور رسمی وارد دنیای تجارت شد. این بازیکن فوتبال ملی کشورمان که اصلیتی گنبدی دارد این شرکت را در همان گنبد افتتاح کرده است و مدیریت آن را به خواهرش سپرده است.

q3DSdZuZhITC
سردار آزمون یک مجموعه شرکت که شامل شرکت هواپیمایی، صرافی و نیز فروش گوشی موبایل افتتاح کرده است و مدیریت ان را به خواهرش سپرده است و به این ترتیب وارد دنیای تجارت شد.

سردار آزمون که در ماه های اخیر بدلیل عملکرد ضعیف در تیم ملی زیر بار انتقاد رسانه ها قرار دارد قصد دارد در کنار فوتبال از مجاری دیگری نیز کسب درآمد کند.

این بازیکن با افتتاح یک شرکت همزمان شرکت هواپیمایی، صرافی و فروش گوشی موبایل خود را راه اندازی کرده است. سردار شرکت تجاری خود را در شهر گنبد افتتاح کرده و مدیریت این مجموعه را به خواهرش سپرده است. در مراسم افتتاحیه این مجتمع چندمنظوره تجاری اکثر چهره‌های سرشناس استان گلستان حضور داشتند.

ر.ز پلاس و اقتصادنیوز